اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار گلمکان:

گلزار شهدای گلمکان ساماندهی می‎شود

خبرگزاری فارس: شهردار گلمکان گفت: ساماندهی گلزار شهدا و ایجاد فضای فرهنگی و مذهبی از خواسته‎های مردم گلمکان بوده که جهت ساماندهی برنامه‎ریزی لازم انجام شده است.

گلزار شهدای گلمکان ساماندهی می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، مهدی حیدری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گلزار شهدا شهر گلمکان با داشتن 57 شهید نیاز به ساماندهی دارد و باید برنامه‎های فرهنگی و مذهبی برای مردم در آن مکان که نماد ایثار و گذشت جوانان این مرز و بوم است، اجرا شود.

وی ادامه داد: به دنبال تقاضای مردمی، شهرداری درخواست دارد با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان همیاری شهرداری‎ها و دهیاری‎های کشور نسبت به ساماندهی گلزار شهدا و ایجاد فضای مناسب اقدامات لازم صورت پذیرد.

شهردار گلمکان بیان داشت: از دیگر درخواست‎های مردم شهر گلمکان، احداث پایگاه اورژانس و تجهیزات مرتبط و آمبولانس بوده که نیاز است مسئولین ذی‌ربط شهرستان و استان مساعدت نمایند.

حیدری گفت: با توجه به وجود رودخانه دائمی و رودخانه‎های فصلی در حریم و محدوده شهر، گلمکان استعداد احداث کارگاه و تاسیسات شن‌شوئی و بلوکه‌زنی را دارد، بنابراین با امور شهرداری‎ها و دهیاری‎های کشور مکاتبه انجام گرفته که این امر انجام پذیرد.

وی افزود: نصب تابلوهای علایم ترافیکی و هشداردهنده در معابر شهری از دیگر اقدامات در آستانه سال جدید بوده که انجام شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین در آستانه سال جدید و هفته منابع طبیعی تعداد 2000 اصله نهال مثمر و غیرمثمر در میادین و بوستان‎های شهر گلمکان کاشته شد.

انتهای پیام/70005/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول