اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ستاد قرارگاه عملیاتی کمیته مفقودین ستادکل نیروهای مسلح:

پیکر مطهر شهدای عملیات‌های خیبر و والفجر 8 به وطن باز می‌گردند/ زمان 23 اسفند

خبرگزاری فارس: فرمانده ستاد قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ایران از بازگشت پیکر پاک تعدادی از شهدای عملیات‌های خیبر و والفجر هشت به وطن خبر داد.

پیکر مطهر شهدای عملیات‌های خیبر و والفجر 8 به وطن باز می‌گردند/ زمان 23 اسفند

حسین عشقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: پیکر پاک تعدادی از شهدای عملیات‌های خیبر و والفجر هشت به وطن باز می‌گردد.

وی افزود: آیین تبادل پیکر شهدای دو عملیات خیبر و والفجر هشت روز چهارشنبه ساعت 10 صبح در پایانه مرزی شلمچه واقع در خرمشهر انجام خواهد شد.

*میعادگاه پایانه مرزی شلمچه

فرمانده ستاد قرارگاه عملیاتی کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکر شهدای والامقام که در عملیات‌های والفجر هشت و خیبر به شهادت رسیده‌اند با حضور کاروان‌های راهیان نور 23 اسفندماه سال جاری از مرز شلمچه از کشور عراق تحویل گرفته خواهند شد.

وی ادامه داد: پیکر مطهر این شهدای بزرگوار در یک ماه گذشته در مناطق عملیاتی فاو و جزیزه مجنون در خاک عراق، توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص شده است.

عشقی اعلام تعداد شهدای تفحص شده را به آینده موکول کرد و گفت: جسد 20 عراقی‌ نیز که در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور پیدا شده به مقامات عراقی تحویل داده می‌شود.

*انتقال به معراج شهدای اهواز

فرمانده ستاد قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: پیکر مطهر شهدا پس از بازگشت به وطن و زیارت کاروان‌های راهیان نور به معراج شهدای اهواز پادگان شهید محمودوند واقع در سه راه خرمشهر انتقال داده می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: عموم مردم به‌ویژه کاروان‌های راهیان نور می‌توانند برای زیارت عطر این شهدا، به پادگان شهید محمودوند و معراج شهدای اهواز مراجعه کنند و از فیض معنوی حضور بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/72010/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول