اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید قزوین:

شهادت ماندگار‌ترین خدمت به انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: شهادت ماندگار‌ترین خدمت به انقلاب اسلامی است که شهدا با این خدمت انقلاب اسلامی را در جهان پرنورتر کردند.

شهادت ماندگار‌ترین خدمت به انقلاب اسلامی است

نادر نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه افتخار بنیاد شهید در خدمت به خانواده بزرگ ایثارگران است، اظهار داشت: ایثارگران در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با جان‌فشانی برای مردم و نظام اسلامی سبب ماندگاری خورشید اسلام در نهاد ایران شده و نقشه‌های کورکورانه دسیسه‌چینان را برملا کردند.

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: ارزش و جایگاه خدمت ایثارگران و رزمندگان امروز به اندازه‌ای زیاد بود که هیچ‌گاه نمی‌توان تمام آن جان‌فشانی‌ها را جبران و قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: عظمت و اقتداری که جمهوری اسلامی امروز در پهنه بین‌المللی از آن برخوردار است، قطعا مرهون مجاهدت‌های شهدا بوده و ایثارگران سند زنده و جاویدی بر عدالت‌محوری و استقلال‌طلبی ملت تلاش‌گر ایران هستند.

انتهای پیام/77005/ق10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول