اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هیئت داوران جشنواره ملی ایثار و شهادت:

آثار راه یافته به جشنواره ملی ایثار و شهادت کیفی شده است

خبرگزاری فارس: هیئت داوران جشنواره ملی ایثار و شهادت با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: آثار راه یافته به جشنواره ملی ایثار و شهادت کیفی شده است.

آثار راه یافته به جشنواره ملی ایثار و شهادت کیفی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در بخشی از این بیانیه آمده است: هیئت داوران چهارمین دوره جشنواره ملی هنرهای تجسمی ایثار و شهادت همراه و همصدا با همه شرکت‌کنندگان به مقام والای شهدا و اسطوره‌های ایثار و مقاومت ایران اسلامی ادای احترام کرده و مراتب تشکر خود را به خاطر تداوم منظم هرساله جشنواره اعلام می‌دارد.

این بیانیه می‌افزاید: ارتقای کمی و کیفی آثار بخش رقابتی و البته شور و هیجان مردم سلحشور، هنردوست و مهمان‌نواز ایلام نشان از تاثیرات خوشایند در حوزه هنر و فرهنگ شایسته معانی والای انسانی و قدرشناسی هنری است.

این بیانیه ادامه می‌دهد: هیئت داوران ضمن تاکید بر اصول و مبانی زیبایی شناختی و معیارهای هنری قضاوت و توجه شرکت‌کنندگان را به موضوع‌های معرفی شده جشنواره جلب کرده و اولویت تناسب عناوین مندرج در فراخوان را در انتخاب آثار یادآوری می‌کند.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: هیئت داوران جشنواره ملی هنرهای تجسمی را با اهداف مختلفی مد نظر قرار داده است.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: توجه و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با اتکا به زبان گویای هنرهای تجسمی،  جوان‌گرایی و مشارکت جوانان در ساختن آینده روشن و زیبا، ارتقاء و اعتلای فرهنگ تصویری در سطح جامعه، مسابقات هنری مصداق فاستبقو الغیرات است و چه بهتر که جوانان در امر خیر از یکدیگر پیشی بگیرند، ادای دین به مرزنشینان در خط مقدم دفاع و مقاومت و سلامت و امنیت ملی، یافتن فضایی عمیق و تاثیربرانگیز برای تولید آثار هنری از جمله اهداف برپایی این جشنواره است.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: هیئت داوران از برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان انتظار دارد در تحقق اهداف ذیل بیش از پیش تلاش کند.

این بیانیه می‌افزاید: رقابت سالم و فراهم شدن شرایط مساوی رقابت، ارتقاء کیفی سالانه جشنواره با اعمال شرایط دقیق‌تر متناسب با افق‌های وسیع‌تر جشنواره، اطلاع‌رسانی گسترده به ویژه از طریق مراکز علمی و آموزشی سراسر کشور، پیش‌بینی بخش آزاد و رقابتی برای بروز استعدادهای جوانان، توجه بیشتر به فرهنگ غنی تصویری ایرانی، اسلامی و مطالعات عمیق‌تر در فرهنگی ملی و قومی از جمله انتظارت هیئت داوران است.

این بیانیه از سوی جعفر نجیبی، کریم منزوی، مهدی علایی‌نژاد، بابک صدیقی و سعید فلاح داوران چهارمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی ایثار و شهادت با عنوان مهران حماسه ماندگار منتشر شده است. 

انتهای پیام/2246/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول