اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه دو قم:

بلوار توحید به اتوبان امام علی (ع) متصل شد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه دو قم گفت: بلوار توحید حد فاصل ریل متروکه تا کمربندی امام علی (ع) به بهره‌برداری رسید.

بلوار توحید به اتوبان امام علی (ع) متصل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید متین‌فر گفت: یکی از شریان‌های اصلی شهر در منطقه دو خیابان توحید است که در گذشته به واسطه وجود ریل راه‌آهن قطع شده بود و وضعیت نامناسبی داشت، با توجه به اینکه یکی از مبادی ورودی اصلی شهر مقدس قم از سمت ساوه و استان مرکزی است لذا نیاز به اصلاح و ساماندهی این بخش به شدت احساس می‌شد.

وی گفت: پس از بررسی و ارائه راهکارهای مختلف و نظر به تاکیدات شهردار قم مبنی بر روان‌سازی ترافیک در مبادی ورودی و خروجی شهر مقدس قم و همچنین افزایش سطح ایمنی در تردد خودروهای عبوری طرح‌های مورد نیاز آماده شد و با همت و تلاش همکاران شهرداری منطقه دو این پروژه بزرگ به سرانجام رسید.

شهردار منطقه دو قم افزود: این پروژه با طول 700 متر حد فاصل ریل متروکه تا کمربندی امام علی (ع) با اعتبار 14 میلیارد و 200 میلیون ریال که از محل منابع شهرداری و استانی تامین شده است، به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: این پروژه به منظور تکمیل محورهای مواصلاتی شهر و روان‌سازی ترافیک و افزایش سطح ایمنی در تردد شهروندان احداث شده است.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول