اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط تیم پاراکس دانشگاه آزاد قزوین صورت گرفت

کسب مقام نخست مسابقات طراحی موتورسیکلت الکتریکی

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم موتورسیکلت الکتریکی پاراکس گفت: در چهارمین دوره مسابقات ملی طراحی موتورسیکلت الکتریکی، تیم پاراکس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مقام نخست بخش طراحی فنی را در بین 24 تیم دانشگاهی کشور به دست آورد.

کسب مقام نخست مسابقات طراحی موتورسیکلت الکتریکی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، حسین زیارتی اظهار داشت: چهارمین دوره مسابقات ملی طراحی موتورسیکلت الکتریکی با همکاری دانشگاه صنعتی شریف در سه مرحله طراحی مفهومی، طراحی اجزا و مرحله ساخت در حال برگزاری است.

وی افزود: مرحله طراحی مفهومی از شهریور تا آبان ماه و در مرحله طراحی اجزا از آبان تا بهمن ماه امسال برگزار شد و مرحله نهایی ساخت و اجرای مسابقات در مرداد ماه سال 92 برگزار می‌شود.

سرپرست گروه پاراکس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با اشاره به چگونگی تشکیل این تیم افزود: تیم پاراکس که از سال 87 تشکیل شده و در دوره‌های گذشته مسابقات ملی طراحی و ساخت خودروهای الکتریکی و هیبریدی موفق به کسب مقام نخست کشور شد؛ در چهارمین دوره این مسابقات نیز که مختص طراحی و ساخت موتور الکتریکی است در این مسابقات شرکت کردیم.

وی ادامه داد: از شهریور ماه امسال و با حمایت‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و تلاش‌های شبانه‌روزی اعضای تیم موفق شدیم بار دیگر نام این دانشگاه را در کشور طنین‌انداز کنیم و در این مسابقات در بخش طراحی فنی مقام نخست را در بین دانشگاه‌های کشور به دست آوریم.

زیارتی یادآور شد: اعضای تیم متشکل از دانشجویان رشته‌های مکانیک و برق است که تعدادی از اعضای قبلی و تعدادی نیز به عنوان اعضای جدید به فعالیت در تیم پاراکس مشغول هستند.

اعضای تیم موتورسیکلت الکتریکی پاراکس را حسین زیارتی (سرپرست)، افشین پدرام، بهروز کریمی اصل، محمد زارعی، امین کشاورز، بهنام اسکندریون، فرزاد فتحعلی بیگلو، سیدفرزاد نقب‌زاده، محب جازمی، سیدمعین شیرخورشیدی، ابراهیم محمدی‌فرد، محمد موسوی، حسام‌الله یارخانی، سعید پورفرد و نوید غفاری تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/77002/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول