اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون تیراندازی باکمان:

دانشگاه علمی ـ کاربردی تیروکمان ‌راه‌اندازی شد‌/مسابقات لیگ هوای آزاد ‌برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت:‌ برای نخستین بار دانشگاه علمی ـ کاربردی تیروکمان در کشور راه‌اندازی شد.

دانشگاه علمی ـ کاربردی تیروکمان ‌راه‌اندازی شد‌/مسابقات لیگ هوای آزاد ‌برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمدعلی شجاعی ظهر امروز در مجمع انتخابی رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان مرکزی با بیان اینکه بارها در احادیث و دین مبین اسلام به سه رشته ورزشی از جمله تیر و کمان تاکید شده است، افزود: این رشته ورزشی ظرفیت‌های بالایی دارد به طوری که می‌تواند در المپیک مدال‌های زیادی را برای کشورها به ارمغان بیاورد، به همین خاطر است که ورزشکاران کشورهای خارجی روی مدال گرفتن این رشته ورزشی در المپیک حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

وی ورود تمامی ورزشکاران شایسته به اردوهای تیم ملی را از سیاست‌های مهم کاری خود خواند و گفت: درب این فدراسیون به روی تمامی افراد مستعد باز است.

رئیس فدراسیون تیراندازی باکمان افزود: تلاش می‌کنیم تا فرصت لازم برای تمامی استعدادها و ورزشکاران شایسته در اردوی تیم‌های ملی فراهم شود تا حق هیچ تیراندازی ضایع نشود.

شجاعی گفت: در صورت استفاده از ظرفیت همه استعدادهای خود و انتخاب بهترین‌ها می‌توانیم از یک تیم ملی منسجم برخوردار و به کسب مدال در میادین بین‌المللی امیدوار باشیم.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار دانشگاه علمی کاربردی تیروکمان در کشور راه‌اندازی شده، خاطر نشان ساخت:  این دانشگاه از علاقمندان به این رشته ثبت‌نام می‌کند، همچنین این فدارسیون از تمام فعالان کارهای تحقیقاتی و ترجمه دعوت به همکاری می‌کند تا نسبت به ترجمه علوم تخصصی، مقالات تخصصی، چاپ کتاب و مطالب علم روز این رشته اقدام کنند.

رئیس فدراسیون تیراندازی باکمان تصریح کرد: ‌ما برای نخستین بار لیگ داخل سالن را برگزار کردیم و اردیبهشت ماه سال آینده نیز مسابقات لیگ هوای آزاد را برگزار خواهیم کرد.

شجاعی با بیان اینکه اعتبارات دولتی برای پیشبرد اهداف در رشته‌های ورزشی کافی نیست، خاطر نشان کرد: باید از سایر امکانات مربوط به دستگاه‌ها و نهادها مانند آموزش و پرورش به شکل مطلوب و شایسته استفاده کنیم که این مهم به خوبی مورد توجه فدراسیون تیراندازی با کمان قرار گرفته است.

وی ابراز داشت: استان مرکزی ظرفیت خوبی از نظر صنعتی دارد و ما نیز حمایت می‌کنیم تا بخش صنعت و خصوصی به این رشته ورود پیدا کند.

در پایان این مراسم عباس حاجی‌آبادی تنها کاندیدای مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی با کسب 16 رای از 19 رای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر سکان هدایت این هیئت را برعهده گرفت.

انتهای پیام/87002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول