اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد لنگرود خبر داد

تحصیل سه هزار دانشجو در دانشگاه آزاد لنگرود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لنگرود از تحصیل حدود سه هزار دانشجو در 50 رشته مقاطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه خبر داد.

تحصیل سه هزار دانشجو در دانشگاه آزاد لنگرود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، شهرام قنبری در مراسم افتتاح ساختمان جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود از جمله دانشگاه فنی مهندسی منطقه 17 (گیلان) است که در مهر ماه 86 با جذب 270 دانشجو در سه رشته مکانیک برق معماری حرکت علمی خود را آغاز کرد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد لنگرود ادامه داد: در بهمن ماه 88 با پیگیری‌های انجام گرفته این دانشگاه به لحاظ رتبه به واحد دانشگاهی ارتقا یافت.

به گفته وی، ساختمان جدید این واحد با متراژ هفت هزار و 500 متر مربع در پنج طبقه در بهترین منطقه آب و هوای شهرستان لنگرود (لیلا کوه) به بهره‌برداری رسیده است.

قنبری افزود: این دانشگاه دارای 33 کلاس آموزشی و کتابخانه‌ به مساحت 110 متر مربع و دو سالن مطالعه هر کدام به مساحت 50 متر مربع و نمازخانه با مساحت 110 متر مربع و سه سایت رایانه به ظرفیت هرکدام 20 نفر و نیز فضای قرنطینه آزمون به مساحت 60 متر مربع است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود خاطرنشان کرد: مجموعه زمینی به مساحت 4.2 هکتار برای احداث این دانشگاه در هشت سال گذشته از طرف منابع طبیعی در اختیار دانشگاه آزاد لنگرود قرار گرفت که در ابتدا به صورت مرداب و نیزار بود و پس از عملیات خاکبرداری به عمق یک‌متر و 30 سانتی‌متر خاکریزی‌های لازم انجام گرفت.

وی مجموع هزینه‌های انجام گرفته برای ساختمان دانشگاه آزاد لنگرود را از محل اعتبارات 55 میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: احداث ساختمان جدید این دانشگاه با همت و کمک مسئولان صورت گرفته است.

قنبری با بیان اینکه مسئولان اجرایی لنگرود نقش مهمی در احداث این بنا داشتند، تصریح کرد: نقش پر رنگ مسئولان نشان دهنده ارتباط محکم دانشگاه با دولت و نهادهای دولتی است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود اکنون 40 نفر عضو هیئت علمی تمام وقت دارد، تصریح کرد: اکنون این دانشگاه 50 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی دارد و حدود سه هزار دانشجوی دختر و پسر مشغول به تحصیل در این دوره‌ها هستند.

به گفته این مسئول، تاکنون یک‌هزار و 450 نفر از دانشجویان این دانشگاه فارغ‌التحصیل شدند.

وی چاپ 45 مقاله بین‌المللی و 100 مقاله داخلی و چاپ دو کتاب را از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود برشمرد.

انتهای پیام/84002/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول