اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهار:

فرهنگسازی اصلی‌ترین گام تحقق اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهار گفت:‌ در کار اقتصادی به‌ویژه اقتصاد مقاومتی نخستین و اصلی‌ترین مسئله بحث فرهنگسازی است.

فرهنگسازی اصلی‌ترین گام تحقق اقتصاد مقاومتی است

سید مجید آبرومندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: چند سالی است که مقام عظمای ولایت سال‌ها را با نام و محوریت اقتصاد مطرح می‌کنند و همه مسئولان نظام و آحاد مردم انقلابی را به مسئله اقتصاد و تلاش در این مسیر سوق می‌دهند.

وی افزود:‌ از آن جایی که دشمن از همه ابزارها و امکانات فرهنگی، سیاسی، امنیتی، اقتصادی و ... علیه این نظام مقدس استفاده می‌کند، با رهبری هوشمندانه رهبری همه این توطئه‌ها خنثی شده و به لطف الهی ایران بر عرصه شکوفایی و بالندگی رسیده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهار با بیان این‌که هنوز راه درازی تا رسیدن به قله و عبور از پیچ‌های خطرناک در پیش داریم، تصریح کرد: در حال حاضر مسئله تحریم‌ها فرصتی شده تا ملت ایران مصمم‌تر و با پایبندی بر توانایی و ایمان خود بر مشکلات فائق آید.

وی ادامه داد: در کار اقتصادی به‌ویژه اقتصاد مقاومتی نخستین و اصلی‌ترین مسئله بحث فرهنگسازی است.

آبرومندی اظهار داشت:‌ اگر بخواهیم مسئله اقتصاد مقاومتی را موشکافانه بررسی کنیم هر روز بعد و مسیر جدیدی برای ما روشن می‌شود و بیشتر به مقوله اقتصاد مقاومتی و فرمایشات مقام معظم رهبری ایمان می‌آوریم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهار تصریح کرد:‌ اقتصاد مقاومتی در وهله نخست مردمی کردن اقتصاد و واگذاری اقتصاد به خود مردم و نقش بازی کردن مردم در این مقوله، ولو به اندازه یک خانوار است.

صنعت مرغ ایران 90 درصد وابستگی دارد

به گفته وی در شهرستان بهار با توجه به ظرفیت عظیم کشاورزی و وجود روستاهای زیاد در این شهرستان فرصت مناسبی برای ترویج و تکثیر مرغ بومی و تولید تخم‌مرغ محلی وجود دارد.

آبرومندی با بیان این‌که طی سال‌های گذشته طیور بسیاری در این منطقه بوده است، عنوان کرد: به دلیل فرهنگسازی نامناسب و تبلیغات سوء، روند تولید مرغ بومی رو به کاهش بوده است.

وی با اشاره به نقش بسیج در اقتصاد مقاومتی گفت: با پیگیری مجدانه بسیج سازندگی و بسیجیان پیشرو در این عرصه با اقدام به فراخوان برای تولید مرغ بومی، بسیاری از مردم علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری و تکثیر مرغ بومی شده‌اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهار با اشاره به سرمایه‌گذاری در حوزه‌های تولید اظهار داشت:‌ صنعت مرغ ایران 90 درصد وابستگی دارد و حتی روستاییان که در گذشته خود مرغ بومی تولید می‌کردند اکنون مایحتاج خود را از شهر‌ها تهیه می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر پرورش مرغ بومی و تولید تخم‌مرغ محلی، پرورش اردک، غاز، بوقلمون، بلدرچین، شیلات، قارچ خوراکی، زنبور عسل و تولید دام سبک و سنگین نیز در حال پیگیری است.

انتهای پیام/89006/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول