اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دهگلان خبر داد

اجرای 6 طرح توسط بسیج سازندگی در مناطق محروم دهگلان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دهگلان از اجرای 6 طرح محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی، در روستاهای محروم دهگلان خبر داد.

اجرای 6 طرح توسط بسیج سازندگی در مناطق محروم دهگلان

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، حق‌رضا نادرپناه امروز در جلسه تقدیر از مجریان پروژه‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در دهگلان گفت: در سال‌جاری 6 طرح شامل طرح‌های عمرانی، تعمیر و مرمت و بازسازی 4مسجد، ساخت پل ارتباطی در روستاها و احداث زمین روباز ورزشی در روستای باشماق دهگلان توسط بسیج سازندگی اجرایی شده است.

وی اجرای پروژه‌ها عمرانی در راستای محرومیت‌زدایی از روستاهای محروم را نشان از اهمیت‌ دادن نظام اسلامی به مناطق کمتر توسعه یافته دانست.

فرمانده ناحیه  مقاومت بسیج شهرستان دهگلان گفت: اکنون سپاه 4 طرح در قالب بسیج سازندگی در حال اجرا دارد که شامل اجرایی 2 سوله ورزشی طرح صالحین در روستای قورچای و بلدستی و زمین روباز ورزشی روستای بلدستی و احداث دبستان 3 کلاسه روستای آبباریک است.

وی گفت: در زمینه اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم و روستایی سپاه در سال جاری 4 اکیپ در 10 تیم به 8 روستا محروم اعزام شده‌اند که این تیم ها به 550 نفر خدمات درمانی شامل ویزیت و داروی رایگان ارائه کرده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهگلان با بیان اینکه بسیج سازندگی سپاه پاسداران در کنار حفاظت و صیانت از مرز و بوم در عرصه فرهنگی، اجتماعی، فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و مردم یاری نیز فعالیت دارد، گفت: این فعالیت‌ها با هدف کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه و محرومیت‌زدایی انجام می‌شوند.

وی گفت: هدف از وارد شدن سپاه به این امور کمک به معیشت مردم است چرا که بسیج سازندگی با توانایی که دارد می‌تواند در کاهش مشکلات مردم تاثیرگذار باشد.

خاطر نشان می‌شود در پایان این جلسه از مجریان طرح‌های مختلف بسیج سازندگی تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/79013/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول