اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اصفهان:

فعالیت بسیج سازندگی دارای نقشه راه و برنامه‌محور باشد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: فعالیت‌های بسیج سازندگی باید با نقشه راه و سیاست برنامه‌محوری به ویژه با سیاست مسجد‌محوری و مرکز هماهنگی و برنامه‌ریزی‌ها در مساجد انجام شود.

فعالیت بسیج سازندگی دارای نقشه راه و برنامه‌محور باشد

مهدی جمالی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به خدمات شایسته بسیج سازندگی در سطح کشور اظهار کرد: بسیج سازندگی باز‌خورد‌های ویژه‌ای در میان مردم داشته چرا که نسل جوان را با خود همراه کرده است.

وی افزود: بسیج سازندگی باید با نقشه راه و سیاست برنامه‌محوری به حوزه‌های مختلف ورود پیدا کند.

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان تصریح کرد: نباید این فعالیت‌‌ها به صورت پراکنده و مقطعی باشد و پس از مدتی رها شود.

وی با اشاره به اینکه باید این برنامه‌محوری در میان اقشار مختلف آموزش داده شود، ادامه داد: بسیج سازندگی با حفظ اولویت‌ها باید در جهت هم‌افزایی و حوزه سیاست‌های کلان استان وارد شود.

جمالی‌نژاد با اشاره به مشارکت مردم با بسیج سازندگی در راستای ارتقای کشور در بخش‌های مختلف تاکید کرد: به عنوان نمونه استان از حوزه‌های مختلفی مانند حوزه فناوری اطلاعات، حوزه گردشگری، صنایع دستی، اقتصاد دانش‌محور و حوزه‌های آبی برخوردار است که این حوزه‌ها باید با گروه‌های مختلف جهادی توسعه پیدا کنند.

وی با بیان اینکه هدف بسیج سازندگی بسیار وسیع است، اضافه کرد: باید نیاز‌سنجی‌های مورد نیاز نسبت به بهتر انجام شدن فعالیت‌های در شهرستان‌های استان انجام شود.

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: باید برنامه‌های بسیج سازندگی با در نظر گرفتن مسجد محوری باشد به صورتی که مساجد حوزه هماهنگی و برنامه ریزی‌ها باشند.

انتهای پیام/63012/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول