اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر:

شوشتر همه ساله گردشگران زیادی را پذیرا است

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر گفت: شوشتر همه ساله گردشگران زیادی را پذیرا است و به این دلیل باید تمام دستگاه‌ها‌ی خدمات‌رسان برای رفع مشکلات در ایام پایانی سال تلاش مضاعفی را به‌کار ببندند.

شوشتر همه ساله گردشگران زیادی را پذیرا است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بسیج عمومی دستگاه‌های اجرایی در سطح شوشتر با جلسات مکرری که در روزهای گذشته برگزار شده است محقق شده و آماده انجام وظایف محوله در روز نظافت عمومی هستیم.

وی با اشاره به اینکه با سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در این باره رایزنی شده است، افزود: قرار شده است که ماشین‌آلات شرکت جهاد نصر در هر شهری که در حال اجرای پروژه هستند در روز 23 اسفندماه به کمک دستگاه‌های اجرایی شهرها بیایند و در اجرای وظایف محوله همکاری کنند.

*شوشتر باید آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی باشد

فرماندار شوشتر اظهار کرد: شهر شوشتر همه ساله گردشگران زیادی را پذیرا می‌‌‌‌‌‌‌باشد و به این دلیل باید تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان برای آماده‌سازی و رفع مشکلات در روزهای پایانی سال، تلاش مضاعفی را به کار ببندند.

وی با اشاره به اینکه شوشتر گردشگر پذیر است، خاطر نشان کرد: این شهر به دلیل وجود سازه‌های آبی تاریخی و با دربرداشتن 50 درصد آثار ملی ثبت شده خوزستان، میهمانان و گردشگران زیادی را پذیرا است و باید برای استقبال از این مهمانان مبلمان و فضای شهر شوشتر در حد رضایت‌بخشی شود.

*ورودی‌های شوشتر سامان‌دهی می‌شود

نجفی افزود: شهرداری شوشتر باید برای سامان‌دهی ورودی‌های شهر و روستاهای حاشیه شهر به ویژه از سه‌ راه شلیلی نخاله‌روبی و بهسازی نماید.

فرماندار شوشتر خاطر نشان کرد: بخشداران باید در راستای توجیه دهیاران روستاهای قرارگرفته در مسیر این شهر، اقدام کنند و طی امروز و فردا، جلسه‌ای در این خصوص برگزار نمایند.

وی تاکید کرد: برای اسکان میهمانان نوروزی در ایام عید، 24 مدرسه در نظر گرفته شده است که این مدارس در حال تجهیز هستند و در ایام نوروز پذیرای مسافران هستند.

انتهای پیام/72006/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول