اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته سلامت

فعالان حوزه بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری تجلیل می‌‏شوند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با گرامیداشت هفته سلامت از فعالان حوزه بهداشت و درمان این استان تجلیل می‌شود.

فعالان حوزه بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری تجلیل می‌‏شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ناصر خسروی پیش ازظهر امروز در نشست ستاد برگزاری هفته سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، اظهار داشت: هر ساله هفته سلامت از 18 تا 24 فروردین ماه مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به شعار امسال سازمان جهانی بهداشت در هفته سلامت، افزود: شعار سال 2013 «فشار خون را جدی بگیریم» نامگذاری شده است.

خسروی بر ضرورت توجه به مقوله سلامت از سوی مسئولان کشور تأکید و خاطرنشان کرد: اگر در بحث سلامتی انسجام مشخص داشته باشیم و آن را به عنوان زیرساخت بهداشت رعایت کنیم با همکاری مسئولان و برنامه‌ریزی‌های درست، آینده خوبی خواهیم داشت.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با اشاره به محور برنامه‌های تدوین شده به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت در این استان، گفت: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در راستای ارتقای سلامت، تأکید بر اصلاح روش‎های زندگی برای تأمین سلامتی مردم به‌ویژه با موضوع فشار خون، جلب حمایت سیاستگذاران و جلب مشارکت همکاری‌های بین بخشی، دستگاه‌های مرتبط با سلامت مردم و سازمان‌های غیر دولتی مردم نهاد در سلامت جامعه از مهمترین اهداف گرامیداشت این هفته است.

وی تجلیل از دست اندرکاران حوزه بهداشت و درمان این استان را از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته عنوان کرد و افزود: تبیین عوامل موثر بر سلامت جامعه و توجه دادن مردم و دست اندرکاران نظام سلامت به فشار خون از دیگر این برنامه‌ها محسوب می‏شود.

خسروی ابراز امیدواری کرد؛ با همکاری و هماهنگی همه دستگاه‎ها و نهادهای مرتبط با سلامت، برنامه‎های گرامیداشت هفته سلامت سال آینده بتواند در ارتقای سطح فرهنگ سلامت جامعه موثر باشد.

انتهای پیام/68001/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول