اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عملیات غیرصنعتی پالایشگاه آبادان:

نظافت عمومی مختص یک روز نیست باید یک فرهنگ شود

خبرگزاری فارس: معاون عملیات غیرصنعتی پالایشگاه آبادان گفت: نظافت عمومی را نباید در یک روز خلاصه کرد و نظافت عمومی باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

نظافت عمومی مختص یک روز نیست باید یک فرهنگ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، عباس‌علی دوستی‌نژاد امروز در جلسه پاکسازی و نظافت آبادان که با حضور مسئولان این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری آبادان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: نظافت عمومی شهر از اقدامات مهمی است که در پایان سال برای زیباسازی شهر انجام می‌شود.

وی افزود: در این راستا و برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های این روز باید از تمام ظرفیت‌های شهرداری و دیگر نهادهای شهر استفاده کرد.

معاون عملیات غیرصنعتی پالایشگاه آبادان ادامه داد: البته نظافت عمومی را نباید در یک روز خلاصه کرد و نظافت عمومی باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

دوستی‌نژاد تصریح کرد: با توجه به اینکه در ایام تعطیلات محورهای مواصلاتی شهرستان نیز از ترافیک زیادی برخورداری می‌شود لازم است علاوه بر سطح شهر در زمینه این محورها نیز اقداماتی انجام شود.

وی اضافه کرد: در زمینه نظافت و زیباسازی مناطق شرکتی اقدامات مختلفی از جمله آسفالت، لایروبی و ... در حال انجام است.

معاون عملیات غیرصنعتی پالایشگاه آبادان خاطرنشان‌ کرد: همچنین با توجه به اینکه پالایشگاه آبادان میزبان تعدادی از کاروان‌های راهیان نور در تعطیلات نوروزی خواهد بود اقدامات مختلفی در این خصوص انجام تا در زمینه پذیرایی، اسکان و همچنین تردد کاروان‌های راهیان نور بر عهده پالایشگاه مشکلی ایجاد نشود.

*دهیاران در زمینه نظافت عمومی همکاری کنند

در ادامه معاون اداره محیط زیست آبادان نیز گفت: پاک‌سازی مسیر قفاص، حاشیه بازار ماهی‌فروشان و حاشیه مناطق شرکتی از جمله نقاط هدف محیط زیست برای روز نظافت عمومی است.

اکرم ترابی ادامه داد: یکی از مشکلات موجود در زمینه مسیرهای روستایی است که متاسفانه دهیاران همکاری لازم را انجام نمی‌دهند.

انتهای پیام/72008/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول