اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان سمنان خواستار شد

راه‏اندازی کلاس‏های گفتمان بسیج با محوریت بیانات رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: راه‏اندازی کلاس‏های گفتمان بسیج با محوریت بیانات رهبر معظم انقلاب و جامه عمل پوشاندن به این گفتمان از وظایف اساسی پایگاه بسیج سازمان بهزیستی است.

راه‏اندازی کلاس‏های گفتمان بسیج با محوریت بیانات رهبر معظم انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان سمنان، حسن سعدالدین، رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با حضور در اداره‌کل بهزیستی استان سمنان، با حجت‏الاسلام علی پهلوان، مشاور رئیس سازمان و مدیرکل جدید بهزیستی استان سمنان دیدار کرد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قائم آل‌ محمد(عج) استان در این اداره‌کل، بر لزوم تقویت همدلی و هم‏فکری در انجام امور تأکید کرد.

پهلوان خاطرنشان کرد: امروز بسیجیان باید توانشان را برای جنبش نرم‏افزاری و مقابله با جنگ نرم گذاشته و در این حوزه توانمندی‏های لازم را کسب کنند.

وی به صحبت‏های امام خمینی (ره) و تأکید ایشان بر وحدت کلمه اشاره کرد و افزود: رهبر کبیر انقلاب، از همه مسئولان درخواست کرده بودند که وحدت کلمه را حفظ کنند و پشتیبان ولایت فقیه باشند تا به مملکتمان آسیبی نرسد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه کارها باید از حالت کلیشه‏ای خارج شود، ابراز داشت: تمامی پرسنل سازمان عضو بسیج هستند و آنها که تاکنون فرمی تکمیل نکرده‏اند، در اسرع وقت باید در این زمینه اقدام کنند.

پهلوان، راه‏اندازی کلاس‏های گفتمان بسیج با محوریت سخنان رهبر معظم انقلاب و تبیین آنها در جلسات ماهانه و جامه عمل پوشاندن به گفتمان را از وظایف اساسی پایگاه بسیج سازمان بهزیستی دانست.

وی با اشاره به آیه «فإذا فرغت فانصب» افزود: علاوه بر جوانان، بزرگان ما نیز باید به همکاری خود پس از بازنشستگی ادامه دهند و هرکس که در مسیر پیشرفت اقتصاد مملکت گام بردارد، یک بسیجی است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان در پایان کار فرهنگی در پایگاه بسیج را ضروری دانست و عنوان کرد: ما با اقدامات فرهنگی برای تمام جامعه هدف تحت پوشش خود از جمله کودکان بی‏سرپرست، زنان سرپرست خانوار، مهدهای کودک، مراکز کاهش طلاق و ... می‏توانیم جامعه‏ای سالم، نمونه و پویا را شاهد باشیم.

انتهای پیام/2249/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول