اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اشنویه خبر داد

آمادگی اشنویه برای استقبال از مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: فرماندار اشنویه گفت: شهرستان اشنویه آمادگی لازم برای استقبال از مسافران نوروزی را دارد.

آمادگی اشنویه برای استقبال از مسافران نوروزی

محمدعلی حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اجرای طرح‌های ویژه نوروزی توسط دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان اشنویه از جمله اقداماتی است که برای استقبال از مسافران نوروزی در اشنویه انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه در این راستا جمعیت هلال احمر، پلیس راه و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اقدامات لازم را انجام داده‌اند، تصریح کرد: برای این منظور 140 امدادگر جمعیت هلال احمر اشنویه در جاده‌های اشنویه اقدام به ارائه خدمات می‌کنند.

حسین‌زاده با بیان اینکه پلیس راه نیز در این زمینه آمادگی لازم را دارد، افزود: برای این منظور طرح ویژه پلیس راه از 25 اسفند ماه امسال آغاز و تا 15 فروردین ماه سال آینده تداوم می‌یابد.

وی با بیان اینکه محل‌های اسکان در این شهرستان آماده شده‌اند، گفت: بازرسی‌ها نیز در این زمینه انجام گرفته و مشکلات موجود نیز در این زمینه رفع شده است.

فرماندار اشنویه با بیان اینکه در این راستا استقرار راهنمای گردشگران و توزیع نقشه شهر و اماکن دینی در بین مسافران توزیع می‌شود، اظهار داشت: این بروشورها در ورودی شهر به مسافران اهدا می‌شود.

حسین‌زاده با بیان اینکه تمام ادارات این شهرستان در ایام نوروز دایر است، گفت: در تمام ادارات استان شیفت‌هایی در ایام نوروز فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/61001/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول