اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین تأکید کرد

آمادگی مسئولان برای مقابله با حوادث احتمالی در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین بر لزوم اطلاع‌رسانی مناسب در ایام نوروز تأکید کرد و گفت: اطلاع‌رسانی و اسکان مسافران نوروزی باید مورد توجه دستگاه‌های مسئول قرار گیرد.

آمادگی مسئولان برای مقابله با حوادث احتمالی در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، احمد عجم بر لزوم آمادگی لازم مسئولان مربوطه برای مقابله با حوادث احتمالی در ایام نوروز تأکید کرد و افزود: باید پیش‌بینی‌‌های لازم نیز برای پیشگیری از حوادث احتمالی وجود داشته باشد زیرا وقوع این امر از اراده ما خارج است ولی پیشگیری و مقابله سریع با حوادث به اراده ما برمی‌گردد.

وی بر لزوم اطلاع‌رسانی مناسب در ایام نوروز تأکید کرد و افزود: اطلاع‌رسانی و اسکان مسافران، تهیه بسته‌های فرهنگی برای معرفی توانمندی‌های استان قزوین حاوی سوغات استان، معرفی فرهنگ مردم، نظافت مراکز اقامتی بین راهی، نظافت سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها به طور مستمر مورد توجه دستگاه‌های مسئول قرار گیرد چرا که نتیجه این امر موجب می‌شود مسافران عبوری نیز قزوین را برای اقامت انتخاب کنند.

استاندار قزوین ادامه داد: با افزایش 20 درصدی تعداد گردشگران و مسافران نسبت به سال قبل، پیش‌‌بینی می‌شود در نوروز 92 استان قزوین میزبان یک میلیون نفر میهمان باشد.

عجم اضافه کرد: مسئولان در عین حال که زمینه شادی مسافران را فراهم می‌سازند باید حرمت ایام فاطمیه را نیز داشته باشند.

استاندار قزوین بیان کرد: البته برنامه‌ریزی‌های نوروزی به دو قسمت تقسیم شده است و در روزهای غیر از ایام فاطمیه شرایط لازم برای شادی مردم استان و مسافران از برنامه‌های تدوین شده نوروز سال 92 می‌باشد.

وی عنوان کرد: امنیت، نظم و انضباط پایه اصلی سفر و مسافرت است و در قزوین نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای این امر تدوین شده است و در شهرستان‌ها نیز موارد لازم به طور مستمر توسط فرمانداران رصد می‌شود.

انتهای پیام/77002/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول