اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنگرود تاکید کرد

ضرورت تامین نقدینگی بانک‌ها در نوروز 92

خبرگزاری فارس: فرماندار لنگرود گفت: تامین نقدینگی بانک‌های لنگرود و تعمیر خودپردازها به منظور ارائه خدمات بهتر در روزهای پایانی سال و ایام نوروز ضرورت دارد.

ضرورت تامین نقدینگی بانک‌ها در نوروز 92

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، کمال محمدبیگی امروز در جلسه شورای بانک‌ها و هوشمند سازی مدارس که با حضور جمعی از مدیران و روسای این شهرستان در فرمانداری لنگرود تشکیل شد، اظهار کرد: بانک‌ها و موسسه‌ها در تامین نقدینگی با یکدیگر تعامل و همکاری کنند و برای خدمات‌دهی بهتر به مردم تمهیدات لازم را در پایان سال داشته باشند.

وی با اشاره به نزدیکی ایام نوروز 92 و به لحاظ مهمانپذیر بودن شهرستان لنگرود، گفت: بانک‌های لنگرود موظف به ارائه بهترین خدمات به شهروندان و مسافران هستند.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه بانک‌ها و موسسه‌ها بر عملکرد خودپردازها نظارت کامل داشته باشند تا مردم در زمان برداشت وجه نقد با مشکل مواجه نشوند، افزود: نیروهای کشیک به‌ویژه در روز چهارشنبه‌ سوری در بانک‌ها حضور داشته باشند.

وی، سالم بودن دستگاه‌های خودپرداز و وجود نقدینگی در این دستگاه را از خدمات مهم بانک‌ها عنوان کرد و یادآور شد: این امر باید در اولویت قرار گیرد.

محمدبیگی، خاطرنشان کرد: تمام رؤسای بانک‌های مختلف شهرستان موظف به تعمیر دستگاه‌های خودپرداز و سیستم‌های حفاظتی بانک‌ها از جمله دوربین‌های مدار بسته هستند.

وی از ماموران انتظامی خواست به عنوان حافظان امنیت و آرامش در سطح شهرستان همکاری لازم را در ایام نوروز با بانک‌های منطقه داشته باشند.

فرماندار لنگرود با تبریک نوروز 92، افزود: امیدواریم با همکاری مسئولان بانک‌های منطقه ایام خوبی را برای مهمانان و مسافران فراهم آید.

وی با اشاره به هوشمند سازی مدارس در لنگرود، متذکر شد: اجرای این طرح می‌تواند تحولات عظیمی در آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت دانش‌آموزان داشته باشد.

محمدبیگی، یادآور شد: برای هوشمند سازی حداقل یک کلاس در هر مدرسه،بانک‌ها به مدارس وام سه میلیون تومانی پرداخت کنند و اداره‌ها نیز با کمک‌های نقدی خود مدارس شهرستان را حمایت کنند.

ا‌نتهای پیام/84002/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول