اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس اداره آموزش و پرورش آبپخش خبر داد

اسکان مهمانان نوروزی در آبپخش از 29 اسفند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش آبپخش از اسکان مهمانان نوروزی در آبپخش از 29 اسفند خبر داد.

اسکان مهمانان نوروزی در آبپخش از 29 اسفند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، محمود انتظامی شامگاه یکشنبه در نشست ستاد تسهیلات سفر آبپخش اظهار داشت: اسکان مسافران نوروزی از مسائل مهمی است که همه ‌ساله در قالب ستاد تسهیلات سفر مورد بحث قرار می‌گیرد و برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای در این خصوص انجام می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبپخش خاطر نشان کرد: هماهنگی‌های گسترده‌ای در قالب کمیته اسکان مسافران نوروزی آبپخش صورت گرفته و آمادگی میزبانی از مسافران و مهمانان نوروزی به‌نحوی که شایسته مهمان‌نوازی مردم آبپخش باشد را داریم.

انتظامی به آماده‌سازی پنج مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی اشاره کرد و بیان داشت: هم‌اکنون مدارس دکتر حسابی، زینب کبری (س) معراج، شهید صمصامی، شهدای کربلای 4، برای اسکان مسافران نوروزی آماده هستند و از تجهیزات لازم برای اسکان برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: در قالب این طرح 40 کلاس درس و چهار سالن اجتماعات برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده‌اند و در ایام باقی‌مانده تا پایان فعالیت مدارس، اشکالات و نواقص احتمالی در مدارس اسکان را با دقت‌نظر تمام مرتفع خواهیم کرد.

این مسئول اذعان داشت: تمامی مدارس انتخاب شده برای اسکان مسافران نوروزی از میان مدارس منتهی به خیابان‌های اصلی شهر انتخاب شده‌اند و در انتخاب مدارس به سهولت دسترسی مسافران و میهمانان نوروزی توجهی خاص داشته‌ایم.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبپخش عنوان کرد: علاوه بر مدارس معین به ‌منظور اسکان مسافران نوروزی آمادگی کامل داریم که در صورت بارش و تغییر در شرایط جوی منطقه سایر مدارس را به ‌منظور اسکان در اختیار مسافران نوروزی قرار دهیم.

انتظامی در پایان ابراز داشت: کشیک‌های کمیته اسکان مشخص شده‌اند و برای هماهنگی‌های لازم به مسئولان ستاد تسهیلات معرفی شده‌اند و از 29 اسفندماه این کمیته به ‌صورت رسمی فعالیت خود را شروع می‌کند و مهمانان و مسافران متقاضی اسکان را پذیرش می‌کند.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول