اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شفت خبر داد

برگزاری جشن استقبال از مسافران نوروزی در شفت

خبرگزاری فارس: فرماندار شفت از برگزاری جشن استقبال از مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری جشن استقبال از مسافران نوروزی در شفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، جواد شفیعی‌ثابت امروز در ستاد تسهیلات سفرهای دایمی این شهرستان آمادگی شفت برای استقبال از مسافران نوروزی را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه آمادگی کافی برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در شفت وجود دارد، اذعان کرد: مدرسه راهنمایی 17 شهریور، هنرستان شهدای گمنام و دبیرستان انقلاب اسلامی احمدسرگوراب با 21 کلاس در دو بخش مرکزی و احمدسرگوراب آماده اسکان مهمانان فرهنگی در نوروز 92 است.

فرماندار شفت ادامه داد: مسافرکاشانه‌ها و واحدهای استیجاری در مناطق جلگه‌ای و همچنین در مسیر روستاهای کوهستانی آمادگی لازم برای میزبانی مطلوب در نوروز 92 از مهمانان این شهرستان را دارند.

وی از برگزاری جشنواره نوروزی تا چهارم فروردین در سطح شهرستان شفت خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی، برپایی ایستگاه صلواتی آش نذری در ایام فاطمیه، چاپ بروشور و نقشه گردشگری شهرستان شفت و... از جمله اقدام‌های مهم و انجام شده برای سفر آرام و بی‌خطر هموطنان عزیز در این شهرستان است.

شفیعی‌ثابت از روکش دو کیلومتر آسفالت ورودی شهرستان شفت و اتمام پروژه پل بداب و برطرف شدن مشکل تردد مسافران و گردشگران تا نوروز 92 خبر داد.

وی از تمام شوراها و دهیاران خواست در مدت یک هفته آینده نسبت به جمع‌آوری زباله‌های حاشیه راه‌ها و محورهای گردشگر‌پذیر اقدام کنند.

این مسئول با تصریح بر اینکه دهیاران در ایام نوروز نیز طرح تفکیک زباله از مبدٱ را اجرا کنند، خاطرنشان کرد: دهیاران با نصب پرده نوشته‌های زیبا از مسافران نوروزی در شفت استقبال کنند تا این شهرستان در ردیف شهرستان‌های نمونه گردشگری استان قرار گیرد.

ا‌نتهای پیام/2300/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول