اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه گذشته صورت گرفت

ثبت 501 فوت در بیرجند

خبرگزاری فارس: رئیس بهشت متقین گفت: در شش ماه گذشته 501 فوت در بیرجند رخ داده است.

ثبت 501 فوت در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند،  جواد بهدانی ‌در جلسه شورای هماهنگی ثبت و احوال که در فرمانداری بیرجند در ارتباط با آمار شش ماهه بهشت متقین بیرجند برگزار شد اظهار کرد: از مرداد‌ماه امسال تاکنون 501 فوت در بهشت متقین بیرجند ثبت شده است.

وی ادامه داد: بیشترین علت فوت‌ها در این مدت بیماری‌های قلبی و تنفسی بوده که 37 درصد را شامل می‌شود.

40 فوتی بر اثر تصادف در بیرجند

رئیس بهشت متقین بیرجند اضافه کرد: در تصادفات شهرستان طی شش ماهه گذشته سال جاری 40 نفر فوت داشته‌ایم و تولد مرده جنین 32 نفر بوده است.

بهدانی با بیان اینکه 31 نفر در شش ماه گذشته بر اثر شوک فوت کرده‌اند، افزود: تعداد 31 نفر نیز بر اثر بیماری‌های سکته مغزی و سرطان در بیرجند فوت کرده‌اند.

وی از فوت یک نفر در اثر بیماری گوارشی در شش ماه گذشته خبر داد و یادآور شد: همچنین 9 نفر نیز در پزشکی قانونی علت فوت آنها در دست بررسی است.

426 نفر از فوتی‌های بیرجند متاهل بودند

رئیس بهشت متقین بیرجند با اشاره به تعداد فوتی‌ها در شهرستان بیرجند در شش ماه گذشته تصریح کرد: از میزان فوتی‌های بیرجند 305 نفر مرد و در مقابل 196 نفر زن بوده‌اند که نشان‌دهنده رشد 61 درصدی میزان مرگ و میر در مردان است.

بهدانی با بیان اینکه بیشترین رده سنی فوت بین 70 تا 80 سال بوده است، اذعان داشت: در این سنین 136 نفر فوت داشته‌ایم و کمترین میزان فوت در رده سنی 10 تا 20 سال بوده است.

وی متذکر شد: از تعداد فوتی‌ها در شش ماهه گذشته 65 نفر مجرد و 426 نفر متأهل بوده‌اند.

رئیس بهشت متقین خاطر نشان کرد: بعضی از وفات‌ها بنا به دلایلی ثبت نمی‌شوند و متولیان سردخانه بیمارستان جنازه را به آمبولانس‌های خصوصی می‌دهند که زیر نظر بهشت متقین نیستند و برای صادر کردن گواهی فوت دچار مشکل می‌شویم.

انتهای پیام/69010/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول