اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان بیجار خبر داد

کاهش 20 درصدی آمار ازدواج در شهرستان بیجار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ثبت احوال شهرستان بیجار از کاهش 20.73 درصدی ازدواج در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبلاز آن در این شهرستان خبر داد.

کاهش 20 درصدی آمار ازدواج در شهرستان بیجار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، رضاپناه در آخرین جلسه ثبت وقایع حیاتی در سال 91 که در فرمانداری بیجار با حضور فرماندار و مدیران دستگاه‌های عضو شورای ثبت وقایع حیاتی این شهرستان برگزار شد اظهار کرد امسال تعداد 933 واقعه ازدواج در بیجار به ثبت رسیده است که که نسبت به مدت مشابه سال قبل 20.73 درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی به بیان آمار ثبت وقایع حیاتی شهرستان پرداخت و اظهار داشت: در 9 ماهه امسال در شهرستان بیجار تعداد 3 هزار و 183 واقعه فوت ثبت شده که از این تعداد 2 هزار و 779 مورد آن مربوط به اسناد راکد است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 9.48 درصد افزایش دارد.

رضاپناه تصریح کرد: همچنین در 9 ماهه سال 91 در شهرستان بیجار تعداد 124 واقعه طلاق به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته 13.76 درصد افزایش داشته است.

فرماندار بیجار نیز در این جلسه با بیان اینکه جایگاه ثبت احوال جایگاه حاکمیتی است گفت: برای مهم‌ترین تصمیمات کشوری به اعلام دقیق وقایع از جانب ثبت احوال نیاز است.

حمدالله کریمی افزود: مسئولان اجرایی در ثبت احوال کشوری وظایفی بسیار امنیتی و قابل توجهی برای نیل به اهداف مورد نظر که همان ثبت درست و دقیق وقایع است برعهده دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای ثبت به موقع آمار اداره ثبت احوال باید آموزش‌های لازم به افراد مسئول داده شود تا اطلاع‌رسانی به موقع و صحیح صورت پذیرد.

انتهای پیام/79015/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول