اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی عنوان کرد

«امیر علی» و «فاطمه» صدرنشین اسامی انتخابی برای کودکان استان مرکزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی گفت: نام «فاطمه» و «امیر علی» در بین نام‌های انتخابی والدین برای فرزندان از ابتدای سال جاری تاکنون رتبه اول و دوم را به خود اختصاص داده است.

«امیر علی» و «فاطمه» صدرنشین اسامی انتخابی برای کودکان استان مرکزی

مهدی چقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: نام مبارک فاطمه در حال حاضر در صدر انتخاب نام در بین نام دختران است.

وی تصریح کرد: نام فاطمه با فراوانی 950 رتبه اول را به خود اختصاص داده است، به طوری که از ابتدای تاسیس ثبت احوال استان مرکزی تاکنون نیز نام فاطمه صدرنشین نام‌ها بوده و رتبه‌های بعدی در بین نام دختران را نام زهرا با فراوانی 603 و نام نازنین زهرا با رتبه 382 به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی ادامه داد: نام امیر علی با فراوانی 698 رتبه دوم را در بین تمامی نام‌ها و رتبه اول را در بین نام پسران به خود اختصاص داده است و رتبه‌های بعدی در بین نام پسران را امیرحسین با فراوانی 497 و محمد طاها با رتبه 416 به خود اختصاص داده است.

به گفته وی نکته قابل توجه در بین انتخاب نام‌ها در سال جاری گرایش والدین به انتخاب نام‌های مرکب برای فرزندانشان است، به طوری که در بین 40 رتبه اول انتخاب نام‌ها 16 رتبه از آن را نام‌های مرکب به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/87004/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول