اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زاهدان خبر داد

کاشت درخت در ازای تولد کودک

خبرگزاری فارس: شهردار زاهدان گفت: در صورت تصویب ثبت‌احوال، به ازای تولد هر کودک یک درخت در زاهدان کاشته می‌شود.

کاشت درخت در ازای تولد کودک

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، اسماعیل حسین‌زهی صبح امروز در مراسم نمادین اهدای نهال رایگان در پارک شادی‌های زاهدان به همراه معاونان و مدیران شهرداری اظهار داشت: فضای سبز در زندگی روزمره انسان‌ها نقش بسیار با اهمیتی دارد و خوشبختانه شهروندان نیز این امر مهم را به خوبی دریافته‌اند به نحوی که در طول سال با مراجعه به سازمان پارک‌ها و فضای سبز همواره متقاضی دریافت درخت برای کاشت در محله‌های خود هستند.

وی افزود: سازمان پارک‌ها و فضای سبز همانند سال‌های گذشته اقدام به راه‌اندازی ایستگاه توزیع کود و نهال رایگان در پارک شادی‌ها و پارک فرهنگیان زاهدان کرده است.

شهردار زاهدان بیان داشت: از یک ماه قبل، برنامه توزیع کود و نهال رایگان بین شهروندان زاهدانی آغاز شده است و امروز به صورت نمادین این کار در پارک شادیها و پارک فرهنگیان به تعداد یک‌هزار کود عالی کمپوست و بیوکمپوست و پنج هزار نهال به طور رایگان به شهروندان اهدا شد.

حسین‌زهی بر همکاری شهروندان به منظور حفظ و گسترش فضای سبز شهری تأکید کرد.

وی بیان کرد: از شهروندان محترم انتظار داریم تا در زمینه توسعه و نگهداری فضای سبز شهری همیار ما باشند و حداقل به ازای هر خانه، یک درخت غرس کنند.

شهردار زاهدان از برنامه کاشت درخت به ازای تولد هر فرزند خبر داد و گفت: قرار است در این باره با اداره ثبت‌احوال رایزنی‌ها و هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد تا در صورت تصویب، به ازای تولد هر نوزاد یک درخت در زاهدان کاشته شود.

انتهای پیام/75002/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول