اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌ غربی خبر داد

اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در آذربایجان‌ غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌ غربی گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری در اماکن متبرکه آذربایجان ‌غربی اجرا می‌شود.

اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در آذربایجان‌ غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی مصائبی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌ غربی در ایام نوروز، اظهار داشت: این ایام فرصت مناسبی برای ارج نهادن به باورهای دینی و مذهبی و بهره‌برداری از فضای معنوی امامزادگان و بقا متبرکه در استان است.

وی با اشاره به اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در اماکن متبرکه و امامزادگان آذربایجان‌ غربی، تصریح کرد: با اجرای این طرح از تمام ظرفیت‌های این اماکن به صورت بهینه استفاده خواهیم کرد.

مصائبی به اهداف برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری اشاره کرد و گفت: تبدیل بقای متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت تعطیلات نوروزی، ارتقای سطح فکری، فرهنگی زائران استانی و غیر استانی، احیای تبلیغ و ترویج سنت‌های اصیل اسلامی به همشهریان و هم‌وطنان و خدمت رسانی مطلوب و ایجاد رضایت و علاقه‌مندی در زائران بقا متبرکه و امامزادگان از اهداف پیش‌بینی شده برای اجرای این طرح است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌ غربی افزود: اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در اماکن متبرکه و امامزادگان آذربایجان‌ غربی از 28 اسفند ماه سال جاری تا 14 فروردین سال آینده در 12 امامزاده و بقا متبرکه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امامزاده غریب حسن و امامزاده محمد و ابراهیم در ارومیه، امامزاده سید بهلول، آرامگاه شیخ نوایی و امامزاده سید تاج‌الدین و سید محمد در خوی، امامزاده برگشاد و اسحاق در سلماس، تکیه حضرت ابوالفضل در چایپاره، امامزاده اولیای نظالم ‌آباد نقده، امامزاده تاج‌الدین علی و نظرگاه حضرت عباس در میاندوآب از جمله 12 امامزاده آماده شده برای برگزاری طرح آرامش بهاری در آذربایجان‌ غربی است.

انتهای پیام/61010/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول