اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف جیرفت خبر داد

انجام وقف 2,5 میلیارد ریالی در جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت گفت: یک باب منزل مسکونی به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در جیرفت وقف شد.

انجام وقف 2,5 میلیارد ریالی در جیرفت

مهدی شریف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: در یک اقدام خداپسندانه یک خیر، شش دانگ عرصه و اعیان یک باب منزل مسکونی به مساحت 489 متر مربع واقع در شهر جیرفت به آدرس بلوار بهشت زهرا را به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال وقف کرد.

وی با بیان اینکه حسین خالصی واقف این منزل مسکونی از جانبازان دوران دفاع مقدس است، افزود: وی نیت وقف خود را برای تعزیه‌داری و روضه‌خوانی اباعبدالله الحسین (ع) در 10 روز اول محرم قرار داده است و چنانچه از درآمد آن چیزی باقی بماند، با نظر رئیس اداره اوقاف و نیازهای روز جامعه صرف امور عام‌المنفعه می‌شود.

شریف تصریح کرد: همچنین تولیت موقوفه تا زمان حیات با خود واقف است، بعد از آن با همسر و سپس با خواهرش و بعد از آنها با اداره اوقاف و امور خیریه جیرفت است، این واقف در گذشته نیز یک قطعه زمین به مساحت 50 هزار متر مربع را برای ساخت مسجد و تأسیسات وابسته آن در ابتدای ورودی شهر دوساری وقف کرده است.

انتهای پیام/80002/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول