اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز آغاز شد

گشت مشترک تعزیرات، صنف و اداره صنعت و معدن دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دشتستان از آغاز گشت مشترک تعزیرات، صنف و اداره صنعت و معدن دشتستان خبر داد و گفت: اجازه سوء استفاده به متخلفان در بازار را نمی‌دهیم.

گشت مشترک تعزیرات، صنف و اداره صنعت و معدن دشتستان

سید موسی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: خدمت صادقانه به مردم و تلاش برای بهبود سطح زندگی مردم از مسائل مهمی است که تمامی مسئولان در سطوح مختلف برای دستیابی به آن تلاش می‌کنند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: برای نظارت بر بازار و جلوگیری از سوء استفاده سودجویان از وضعیت بازار در ایام پایانی سال از امروز گشت مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی دشتستان شروع شده است.

حسینی با اشاره به اینکه افزایش آرامش و آسایش مردم مهم‌ترین اولویت اجرای طرح‌ گشت مشترک در بازار است، بیان داشت: امیدواریم که این طرح تاثیرات مثبت و مطلوبی بر بازار داشته باشد و رفاه و آسایش بیش از پیش مردم را به دنبال داشته باشد.

وی اضافه کرد: از اصناف تقاضا داریم با توجه به اینکه روزهای پایانی سال است و تقاضای خرید بیشتر از ماه‌های گذشته است، رعایت انصاف را سرلوحه کار خود قرار دهند و با بازرسین مجمع امور صنفی، تعزیرات و مجموعه صنعت، معدن و تجارت همکاری لازم را داشته باشند.

این مسئول اذعان داشت: در ایام پایان سال و تعطیلات نوروز این اداره کاملا فعال است و بیش‌ از پیش در ارائه خدمات کارآمد به مردم خواهیم کوشید.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دشتستان عنوان کرد: شهروندان نقش مهمی در کنترل بازار دارند و می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مسئله را به مسئولان امر اطلاع‌رسانی کنند.

موسوی با بیان اینکه آماده دریافت و رسیدگی سریع به شکایات هستیم، ابراز داشت: تا پایان سال اداره دائر است و هرگونه شکایتی را سریعا رسیدگی می‌کنیم.

انتهای پیام/2451/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول