اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مدیرکل دفتر فنی استانداری

قیمت‌های انواع شن و ماسه در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اعلام قیمت انواع شن و ماسه گفت: قیمت انواع شن و ماسه نسبت به سال گذشته هیچ تفاوتی نداشته و مردم هرگونه گران‌فروشی را به دو سازمان صنعت و معدن و تعزیرات گزارش دهند.

قیمت‌های انواع شن و ماسه در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

سیدحسین کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، قیمت‌های مصوب انواع شن و ماسه را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، در پی تعطیلی کارخانه‌های مخرب تولید شن و ماسه در حاشیه رودخانه ارزشمند بشار که اقدامی به جا و خواسته عمومی مردم بوده، برخی نابسامانی‌ها و بازی‌های سیاسی و بازاری در امر فروش و قیمت انواع شن و ماسه به وجود آمده که اقدام قابل تحسین استاندار و مدیرکل دفتر فنی استانداری را تا حدی تحت‌الشعاع قرار داده بود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان موفقیت‌آمیز بودن مجموعه اقدامات جابجایی کارخانه‌های شن و ماسه از ساحل رودخانه بشار و تولید ماسه کوهی اظهار داشت: قیمت انواع شن و ماسه نسبت به سال گذشته هیچ تفاوتی نداشته و مردم هرگونه تخلف و گران‌فروشی را به سازمان صنعت و معدن و سازمان تعزیرات گزارش دهند.

وی، قیمت هر تن ماسه شکسته را سه هزار و 200 تومان، ماسه شسته هر تن سه هزار و 400 تومان، شن نخودی هر تن دو هزار و 600 تومان، شن بادامی هر تن دو هزار و 400 تومان، ماسه بادی هر تن یک هزار و 600 تومان و بالاخره قیمت هر تن مخلوط شن و ماسه را یک هزار و 300 تومان اعلام کرد و گفت: فروش انواع شن و ماسه به قیمتی بالاتر از قیمت‌های اعلام شده تخلف محسوب شده و مردم برای برخورد با این گران‌فروشی‌ها همکاری لازم را داشته باشند. 

* نرخ حمل شن و ماسه هفته آینده اعلام می‌شود

کاظمی با بیان اینکه اکنون شش کارخانه شن و ماسه فعال بوده و شن و ماسه لازم را تولید می‌کنند، تصریح کرد: این کارخانه‌ها در سپیدار، جنب کارخانه سیمان، دارشاهی، دلی‌اولادمؤمن، سادات محمودی و سی‌سخت مستقر بوده و اقدام به تولید شن و ماسه می‌کنند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، عمده قیمت شن و ماسه را مربوط به حمل آن دانست و از تشکیل جلسه نهایی به منظور تعیین قیمت مصوب و لازم‌الاجرا در حمل شن و ماسه خبر داد.

وی اضافه کرد: دوشنبه هفته آینده در اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌ها، نرخ حمل شن و ماسه براساس تن- کیلومتر اعلام می‌شود.

کاظمی، قیمت‌های کنونی حمل شن و ماسه را وحشتناک توصیف کرد و ادامه داد: با تعیین قیمت‌های شن و ماسه، نرخ حمل و در کنار این‌ها تولید کافی، آرامش و نظم به بازار شن و ماسه حاکم می‌شود و مردم نگرانی از این بابت نداشته باشند.

انتهای پیام/82005/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول