اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان اصفهان تأکید کرد

کم‌فروشان شناسایی می‌شوند / تعزیرات حکومتی منتظر کم‌فروشان

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد استان اصفهان گفت: با اجرای طرح کالا‌های پر‌مصرف خانوار تعداد واحد‌های تولیدی که با کم‌فروشی می‌کنند مشخص و این واحد‌ها توسط استاندارد به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند

کم‌فروشان شناسایی می‌شوند / تعزیرات حکومتی منتظر کم‌فروشان

غلامحسین شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه این اداره نسبت به استاندارد بودن کالا‌های موجود در بازار‌ها اقدامات لازم را انجام می‌دهد، اظهار کرد: مواد غذایی و محصولات ارائه شده در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها استاندارد هستند و وزن مواد غذایی بسته‌بندی شده ارائه شده در بازار‌ها کاهش نیافته است.

مدیرکل استاندارد استان اصفهان با تاکید بر اینکه وزن این محصولات با میزان وزن حک شده بر روی بسته‌بندی کالا‌ها مطابقت دارد، تصریح کرد: قیمت کالا‌های ارائه شده در بازار توسط بخش بازرگانی و سازمان صنعت، معدن و تجارت مشخص می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اما استاندارد از نظر کمیت و کیفیت نسبت به محصولات ارائه شده در بازار نظارت‌ها و کنترل‌های مورد نیاز را انجام می‌دهد، ادامه داد: در صورتی که وزن کالای موجود در بازار کم‌تر از حد معمول باشد این اداره واحد مورد نظر را با عنوان کم‌فروشی به تعزیرات حکومتی معرفی می‌کند.

شفیعی با بیان اینکه این اداره طرحی را با عنوان کالا‌های پر‌مصرف خانوار اجرا کرده است، تأکید کرد: در این طرح تلاش شده است بر روی تمام محصولات تولید شده در استان آزمایش و نمونه‌برداری صورت بگیرد و محصولات با وزن کم به این اداره معرفی می‌شوند.

وی افزود: میزان کم‌فروشی در واحد‌های تولید‌کننده محصولات و کالا‌های مورد نیاز مردم در استان اصفهان محدود است و استاندارد واحد‌های تولیدی متخلف را به تعزیرات معرفی می‌کند.

مدیرکل استاندارد استان اصفهان گفت: با اجرای طرح کالا‌های پر‌مصرف خانوار تعداد واحد‌های تولیدی که با کم‌فروشی تولیدات و محصولات خود را در بازار ارائه می‌کنند مشخص و این واحد‌ها توسط استاندارد به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول