اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال نو صورت گرفت:

اصلاح هندسی پایانه تاکسیرانی مترو شهرری

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 در آستانه سال نو از اصلاح هندسی و توسعه خطوط تاکسیرانی پایانه مترو شهرری خبر داد.

اصلاح هندسی پایانه تاکسیرانی مترو شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علیرضا اسفراینی‌نژاد ساعاتی پیش در جمع خبرنگاران با اشاره به این خبر گفت: پایانه تاکسیرانی مترو شهرری از موقعیت‌های استراتژیک و پرمسافر این منطقه محسوب می‌شود که به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل دسترسی بهینه به خطوط حمل و نقل عمومی با عملیات اصلاح هندسی، این محل بهسازی شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 اصلاح و تعیین ورودی و خروجی مشخص برای پایانه مورد اشاره را از اقدامات انجام گرفته برشمرد و خاطرنشان کرد: ورودی پایانه تاکسیرانی مترو شهرری از خیابان شهید داسار و خروجی آن در مقابل مترو شهرری و بلوار فرمانداری طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه توسعه خطوط حمل و نقل عمومی از اولویت‌های حوزه حمل و نقل و ترافیک است تصریح کرد: خطوط تاکسیرانی موجود در این پایانه ساماندهی شده و تمهیدات لازم برای افزایش یک خط به مقصد ورامین در این محل در نظر گرفته شده است که تا پایان سال عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/2462/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول