اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور انجام می‌شود

صدور کارت‌های الکترونیکی برای رانندگان تاکسی در کرج

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج گفت: طرح صدور کارت‌های الکترونیکی برای تاکسیرانان در این شهرستان به تصویب رسیده و به زودی مراحل اجرایی این طرح آغاز خواهد شد.

صدور کارت‌های الکترونیکی برای رانندگان تاکسی در کرج

پرویز اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تاکسیرانی در سراسر کشور و به ویژه در شهرها و کلانشهر مهم و بزرگ مانند مرکز استان البرز به عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های حمل و نقل عمومی به شمار می‌آید.

وی با اشاره به تراکم جمعیت کرج و میزان بهره‌مندی مردم از خدمات تاکسیرانی در مرکز استان البرز گفت: روزانه هزاران نفر از مردم در شهرستان کرج از تاکسی برای حمل و نقل درون‌شهری استفاده می‌کنند و خدمات متعددی از سوی تاکسیرانان زحمت‌کش به مردم ارائه می‌شود.

* انجام نظارت‌های مستمر بر عملکرد تاکسیرانان در کرج

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرج افزود: یکی از مهمترین اولویت‌های ما نظارت بر عملکرد تاکسیرانان در سطح شهر است و خوشبختانه این نظارت‌ها موجب شده است که سطح رضایت‌مندی مردم از عملکرد تاکسیرانی طی سال‌های اخیر افزایش یابد.

اسکندری متذکر شد: این نظارت‌ها در ایام مختلف سال با توجه به شرایط خاص افزایش می‌یابد، به عنوان نمونه در آستانه نوروز تلاش‌های بیشتری در این بخش از سوی ماموران و بازرسان تاکسیرانی انجام می‌شود.

*ساماندهی فعالیت تاکسیرانی در کرج

وی بیان داشت: اولویت دیگر ما ساماندهی فعالیت‌ رانندگان تاکسی است و خوشبختانه در این زمینه نیز کارهای خوبی طی سال‌های اخیر صورت گرفت که یکی از مهمترین آنها تدوین و تصویب طرح صدور کارت‌های الکترونیکی ویژه رانندگان تاکسی در این شهرستان است که در صورت نهایی شدن برای نخستین بار در کشور این کارت‌ها در اختیار رانندگان تاکسی قرار می‌گیرد.

مدیر عامل تاکسیرانی کرج افزود: در حال حاضر رانندگان باید مدارک متعددی چون کارنامه، شناسنامه، پروانه تاکسی و گواهینامه را همراه خود داشته باشند.

اسکندری در پایان تاکید کرد: نهایی شدن این طرح ضمن ساماندهی فعالیت‌های تاکسیرانی در کرج، موجب سهولت در ارتباط رانندگان با مرکز شده و از سوی دیگر شرایط نظارت بهتر بر عملکرد آنها را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول