اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج خبر داد

آغاز فعالیت تیم‌های نظارتی تاکسیرانی در کرج

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج از آغاز فعالیت تیم‌های نظارتی تاکسیرانی در کرج خبر داد.

آغاز فعالیت تیم‌های نظارتی تاکسیرانی در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، پرویز اسکندری ظهر امروز در مراسم آغاز به کار تیم‌های نظارتی اظهار داشت: براساس تمهیدات اندیشیده شده هشت تیم نظارتی تاکسیرانی در کلانشهر فعال شده است.

وی ادامه داد: با توجه به بارش برف این تیم‌ها در سطح شهر فعال می‌شوند تا نحوه ارائه خدمات به مردم را توسط تاکسی‌داران نظارت کنند.

این مسئول با بیان اینکه متأسفانه برخی از رانندگان تاکسی در چنین روزهایی اقدام به جابه‌جایی مسافران به صورت دربستی کرده و یا در برخی از مسیرها تردد نمی‌کنند، گفت: این تیم‌های نظارتی از امروز با توجه به بارش برف فعال شده تا نحوه خدمات به مردم را رصد کند.

اسکندری تأکید کرد: عموماً در چنین روزهایی مردم به ناوگان تاکسیرانی بیش از روزهای دیگر نیاز دارند لذا لازم است تا رانندگان تاکسی حساسیت این روزها را به خوبی درک کرده و با تعامل بیشتر با مردم اقدامات لازم به منظور جابه‌جایی مسافران را انجام دهند.

وی در ادامه سخنان خود از توقیف دو راننده تاکسی در ساعات اولیه صبح امروز خبر داد و گفت: در ساعت‌های اولیه صبح امروز دو راننده تاکسی به علت جابه‌جایی مسافر به صورت دربستی، کارنامه آنان از سوی بازرسان تاکسیرانی توقیف شد.

اسکندری از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی رانندگان تاکسی مراتب را به بازرسان و واحد تاکسیرانی اطلاع دهند تا در اسرع وقت با آنان برخورد شود.

انتهای پیام/2302/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول