اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مجمع عمومی تاکسیرانی کشور صورت گرفت؛

سازمان تاکسیرانی آمل در زمره 20 سازمان برتر کشوری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آمل گفت: سازمان تاکسیرانی آمل در مجمع عمومی تاکسیرانی کشور در زمره 20 سازمان برتر کشوری قرار گرفت.

سازمان تاکسیرانی آمل در زمره 20 سازمان برتر کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری آمل، اکبر کریمی با بیان اینکه مجمع عمومی تاکسیرانی کشور در حاشیه نخستین نمایشگاه جامع تاکسی و تاکسیرانی‌های کشور در محل هتل المپیک تهران برگزار شد، افزود: در این مجمع از 20 تاکسیرانی فعال شهرهای کشور قدردانی شد.

وی با اشاره به اینکه در این مجمع که با حضور رئیس ستاد سوخت و رئیس اتحادیه تاکسیرانی کشور برگزار شد از سازمان تاکسیرانی شهرداری آمل نیز تقدیر به عمل آمد،گفت: سازمان تاکسیرانی کشور در زمره 20 سازمان برتر کشور قرار گرفت.

کریمی با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی در دو سال گذشته برنامه‌های فرهنگی را در رأس برنامه‌های خود قرار داده است، بیان کرد: ایجاد فضای مذهبی و فرهنگی در اولویت‌های این سازمان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آمل با اشاره به اینکه ایجاد یادمان شهدا و علمای این شهرستان در بلوارهای سطح شهر به تعداد 40 عدد از دستاوردهای این سازمان بوده است، افزود: احداث میدان 6 بهمن با نمادی از حماسه و مقاومت شهر آمل با نشان دادن مکان‌های گردشگری شهرستان از دستاوردهای اخیر این سازمان بود.

وی با اعلام اینکه این سازمان در نمایشگاه جامع تاکسی و تاکسیرانی‌های کشور حضور داشت، اظهار داشت: این سازمان توانست بخشی از دستاوردهای خود را در این نمایشگاه به نمایش بگذارد.

به گزارش فارس؛ در شهر آمل 2 ‌هزار و 500 ناوگان تاکسی بی‌سیم، ون و تاکسی برون شهری جهت حمل و نقل مسافران درون و برون شهری وجود دارد.

انتهای‌پیام/86011/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول