اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه خبر داد

فعالیت خودروهای گشت‌زنی تاکسیرانی در تعطیلات نوروز

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه گفت: خودروهای گشتی در راستای اجرای طرح نوروزی در تعطیلات ویژه این ایام به گشت‌زنی می‌پردازند تا مشکلی در سطح شهر برای حمل و نقل مردم ایجاد نشود.

فعالیت خودروهای گشت‌زنی تاکسیرانی در تعطیلات نوروز

تقی ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح نوروزی توسط پلیس راهور فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از 15 اسفند ماه سال جاری به مرحله اجرا گذاشته می‌شود که در این راستا خودروهای گشت‌زنی تاکسیرانی شهرداری نیز فعال می‌شوند.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح مذکور در مسیرهای اصلی و مرکزی محدودیت‌هایی برای تردد خودروها اعمال می‌شود، بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود در ارتباط با حمل و نقل مردم مشکلی به وجود نیامده و کمبود خودرو احساس نشود چرا که خودروها به طور مستمر فعال بوده و در مناطق پرتردد و در ساعت‌های پررونق بازارها برای جابه‌جایی مردم اهتمام می‌کنند.

ابراهیمی به فعالیت سه گشت خودرویی، یک تاکسی امداد و دو موتورسوار در ارومیه اشاره کرد و گفت: خودروهای گشتی وظیفه کنترل، نظارت و بازرسی را بر عهده دارند تا به این ترتیب خودروها به بهترین شکل ممکن به اقشار مختلف جامعه خدمات لازم را ارائه دهند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه سفرهای نوروزی از مناطق مختلف آذربایجان غربی و از سایر نقاط کشورمان را در پیش‌رو داریم، اذعان داشت: به طور قطع مسافران برای اینکه در مقصد مورد نظر از زمان بهترین استفاده را ببرند به راهنما نیاز دارند از این رو به رانندگان و سایر اقشار جامعه توصیه می‌شود در راهنمایی و نشان دادن مناطق گردشگری و جاذبه‌های استان به مهمانان کوتاهی نکنند تا آن ها با خاطرات دلنشینی این خطه را ترک کنند.

انتهای پیام/61002/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول