اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار مشهد:

100 دستگاه به ظرفیت فعلی خطوط تاکسیرانی مشهد در ایام نوروز افزوده می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در ایام نوروز 100 دستگاه به ظرفیت فعلی خطوط تاکسیرانی اضافه می‌شود و 150 ناظر و بازرس و 20 اکیپ ویژه برای بازرسی از این خطوط حضور دارند.

100 دستگاه به ظرفیت فعلی خطوط تاکسیرانی مشهد در ایام نوروز افزوده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، خلیل‌الله کاظمی ظهر امروز در نشست خبری استقبال از بهار در شهرداری مشهد اظهار کرد: شهرداری مشهد به عنوان یکی از معاونت‌های ستاد تسهیلات نوروزی و زائران فعالیت می‌کند که در این راستا تهیه 300 هزار نسخه ویژه‌نامه برای اطلاع‌رسانی به زائران را برعهده دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: در این ویژه‌نامه‌ها اطلاعاتی که مربوط به تمام ادارات و نهادهای مرتبط با امور زائران است؛ جمع‌آوری و در مبادی ورودی شهر مشهد و شهرهای بزرگی بین زائران توزیع می‌شود.

کاظمی با بیان اینکه 30 پایگاه اطلاع‌رسانی در سطح شهر مشهد برای رفع امور زائران فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: همچنین در دو ایستگاه اطلاع‌رسانی مبادی ورودی شهر علاوه بر مجموعه شهرداری مشهد سایر نهادهایی که برای زائران برنامه  دارند، مستقر هستند.

وی یادآور شد: سایت اطلاع‌رسانی نیز وجود دارد که تمام اطلاعات دستگاه‌های مختلف مانند هتل‌ها، هلال احمر و آموزش و پرورش بر روی آن قرار داده شده است.

قائم مقام ستاد استقبال از بهار در مشهد با اشاره به نظرسنجی شهرداری در مورد خدمات شهری در ایام نوروز در سال گذشته اظهار کرد: طبق نظرسنجی که در سال گذشته انجام شد کمبود پارکینگ، روان نبودن ترافیک، از نارسایی به امور زائران و لکه‌گیری، ضعف نظارت بر تاکسیرانی و ناعادلانه بودن زیباسازی شهری توسط شهروندان بیان شد.

کاظمی تاکید کرد: اولویت شهرداری در امسال برطرف کردن این نارسایی‌ها بود که در این راستا احداث پارکینگ موقتی در ورودی‌های شهر انجام شد.

وی در ارتباط با حفاری‌های سطح شهر در آستانه سال جدید گفت: به تمام شرکت‌های خدماتی جمع کردن حفاری‌ها تا 15 اسفند ماه امسال اعلام شده و تا 20 فروردین سال 92 اجازه حفاری داده نمی‌شود و اگر اقدامی از سوی شرکت‌ها نشود شهرداری به جمع‌آوری و ترمیم اقدام می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه برای سخنرانی مقام معظم رهبری 250 اتوبوس فوق‌العاده برای خدمت‌رسانی به مردم در نظر گرفته شده، یادآور شد: در ایام نوروز 100 دستگاه به ظرفیت فعلی خطوط تاکسیرانی اضافه می‌شود و 150 ناظر و بازرس و 20 اکیپ ویژه برای بازرسی از این خطوط حضور دارند؛ همچنین 300 دستگاه اتوبوس به ناوگان ویژه در این ایام برای رفتن به حرم مطهر رضوی اضافه می‌شود.

انتهای پیام/70022/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول