اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

گزارش احمد شهید مغرضانه و به نفع آمریکا است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین‌زهرا گفت: گزارش اخیر منتشر شده احمد شهید مغرضانه و به نفع آمریکا تهیه شده است.

گزارش احمد شهید مغرضانه و به نفع آمریکا است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بویین زهرا با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون درختکاری اظهار داشت: معظم‌له در روز درختکاری امسال بر اقدام جدی تمام مسئولان برای حفظ منابع طبیعی و جنگل‌ها تأکید کرده و از روند نامناسب در تخریب جنگل‌ها و محیط‌زیست نیز گلایه فرمودند.

امام جمعه بویین زهرا با دعوت از نمازگزاران برای کمک به جشن نیکوکاری افزود: صندوق‌های کمیته امداد مستقر در محل مصلی نماز جمعه آماده دریافت وجوهات نمازگزاران برای کمک به نیازمندان و محرومان هستند.

وی با اشاره به 11 تا 18 اسفند ‌ماه که به نام هفته بزرگداشت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نام‌گذاری شده است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنان خویش بر همکاری و همیاری تمام مسئولان با کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تأکید فرموده و همراهی بسیج در این زمینه را خواستار شده‌اند.

امام جمعه بویین زهرا با اشاره به برگزاری سیزدهمین اجلاس دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه و دیدار اعضای مجلس با مقام معظم رهبری در روز پنج شنبه ابراز داشت: از تمام سخنرانی‌ها و مواضع اعضای این مجلس در دو روز برگزاری تقدیر و تشکر می‌کنیم.

زرینه حضور ریاست محترم صدا و سیمای جمهوری اسلامی در جمع خبرگان را فصل جدید از تلاش‌های مجلس خبرگان رهبری در راستای اصلاح امور و نظارت دقیق‌تر بر مسائل جامعه ارزیابی کرد و ابراز داشت: فرموده‌های مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای خبرگان رهبری بسیار جامع و نافع بود.

وی با محکومیت کشتار شیعیان پاکستان تصریح کرد: کشتار شیعیان پاکستان به دست وهابیون هیچ سنخیتی با آیین پاک محمدی نداشته و آنان هر از چند گاهی با تحریک بیگانگان دست به جنایتی تازه زده و تعداد زیادی از شیعیان مظلوم و بی‌گناه را صرفا با انگیزه دامن‌زدن به اختلافات مذهبی به خاک و خون کشیده و به شهادت می‌رسانند.

امام جمعه بویین زهرا با اشاره به انتشار چهارمین گزارش به اصطلاح‌ حقوق بشری علیه ایران از سوی احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل در دهم اسفند ‌ماه جاری عنوان کرد: گزارش منتشر شده جاری نیز مانند سه گزارش انتشار داده شده پیشین به صورت یک‌سویه و دیکته شده توسط آمریکا و اسرائیل که جزو دشمنان انقلاب اسلامی هستند، بود که نشان‌دهنده اوج خصومت آمریکا با کشور‌های استقلال‌طلب است.

زرینه ادامه داد: تفاوت انتشار گزارش این دوره احمد شهید با گزارش‌های منتشر شده پیشین تبدیل نوع گزارش از 20 صفحه به 77 صفحه بود که از نظر کمی مطالبی به آن افزوده شده است ولی مجددا همان ادعاهای کذب قبلی در این دوره نیز مطرح شده است.

وی ادامه داد: همچنین گزارش مغرضانه منتشر شده اخیر همانند گزارش‌های قبلی فاقد هرگونه وجاهت حقوقی بوده و به طور کامل نیز در راستای اهداف مغرضانه و سیاسی دشمنان ملت ایران تنظیم و انتشار داده شده است.

وی با تذکر جدی به خانواده‌ها در راستای کنترل نوجوانان و جوانان در چهارشنبه پایانی سال اظهار داشت: امیدواریم با فرهنگ‌سازی مانع از وقوع حوادث تلخ در ایام مانده به روز‌های پایانی سال شویم.

انتهای پیام/77005/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول