اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع

یادواره سرداران و 300 شهید منطقه خاکفرج قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره سرداران شهید محمد بنیادی و اکبرغلامپور و 300 شهید محله خاکفرج قم با حضور معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این منطقه برگزار شد.

یادواره سرداران و 300 شهید منطقه خاکفرج قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب، معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در یادواره 300 شهید منطقه خاکفرج قم با اشاره به جایگاه والای شهیدان از دیدگاه قرآن مجید خاطرنشان کرد: شهیدان در نزد خداوند از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند چرا که فقط در مسیر او گام برداشته‌اند.

ابوالفضل شکارچی اظهار کرد: شهیدان در حقیقت هجرت کرده‌اند ولی هجرت آنها مکانی و زمانی برای کسب مقام و شهرت دنیوی نیست بلکه هجرت آنها یک هجرت خدایی است.

وی در ادامه با اشاره به خاطراتی از همرزم شهید خود محمد بنیادی فرمانده تیپ حضرت معصومه (س) لشکر 17 علی ابن ابیطالب (ع) آن را یک معلم اخلاق توصیف کرد و افزود: رفتار و خلق و خوی آن شهید به گونه‌ای بود انسان‌هایی که هنوز راه و مسیر صحیح را در زندگی خود پیدا نکرده بودند با همنشینی و هم‌کلامی با او مورد تأثیر قرار گرفته و در مسیر درست قرار می‌گرفتند.

این فرمانده دوران مقدس با اشاره به تعداد فراوان شهیدان انقلاب اسلامی اظهار داشت: تنها از یک محله کوچک مانند خاکفرج در قم 300 شهید تقدیم این انقلاب شده است و این شمار بالای شهیدان مسئولیت همگان را در پاسداری و حفاظت از این انقلاب بیشتر می‌کند.

شکارچی همچنین سربلندی کشور، احیا و حفظ ارزش‌های اسلامی را از جمله آرمان‌های بلند شهیدان انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: به برکت خون پاک این شهدا امروز شاهد تحقق این هدف مقدس در جامعه هستیم.

خاطره گویی مادر شهید معماریان و نوحه خوانی حاج مهدی سلحشور بخش دیگری از مراسم یادواره شهدای منطقه خاکفرج قم بود.

انتهای پیام/2258/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول