اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد

رایزنی با قوه قضائیه برای استفاده از ظرفیت حوزه در پیشگیری از وقوع جرم

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قم از رایزنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با قوه قضائیه به منظور استفاده از ظرفیت حوزه برای پیشگیری از وقوع جرم خبر داد.

رایزنی با قوه قضائیه برای استفاده از ظرفیت حوزه در پیشگیری از وقوع جرم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام سعید روستا آزاد پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه نمایشگاه تبلیغات گروهی دفتر تبلیغات اسلامی که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به ظرفیت عظیم تبلیغی حوزه علمیه گفت: آشنایی گروه‌های تبلیغی و بهره‌مندی از تجارب یکدیگر، شناسایی خلأها و نیازهای گروه‌های تبلیغی و اطلاع دقیق و اشراف مدیران حوزوی دفتر تبلیغات از این ظرفیت تبلیغی از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه بود.

وی با اشاره به سخنان مدیر حوزه علمیه قم در مورد استفاده از ظرفیت تبلیغ گروهی عنوان کرد: ایشان بر استفاده گسترده از این ظرفیت بیش از گذشته تاکید داشت.

سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قم با اشاره به تنگناهای اقتصادی و شرایط تحریم بیان داشت: اوضاع و احوال سال جاری امکان برپایی نمایشگاه را به ما نمی‌داد اما با مهندسی فرهنگی تبلیغ گروهی به عنوان یکی از ارکان تبلیغ، به این جمع‌بندی رسیدیم که نمایشگاهی با حداقل هزینه برپا شود.

وی تاکید کرد: هزینه‌های مربوط به گروه‌های تبلیغی با مساعدت رئیس دفتر تبلیغات اسلامی قم و مدیر مرکز خدمات حوزه و آیت‌الله مومن تامین شده و امید می‌رود گام مفیدی برای برنامه‌های آینده تبلیغی دفتر تبلیغات باشد.

روستا آزاد ابراز کرد: در نظر داریم بخش قابل توجهی از بودجه‌های تبلیغی در اختیار گروه‌های تبلیغی قرار دهیم و در مناطقی که مبلغ نداریم یا این گروه‌ها تشکیل نشده است به تشکیل این گروه‌ها اقدام کنیم.

وی از رایزنی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با قوه قضائیه خبر داد و گفت: در صورت انعقاد تفاهمنامه از ظرفیت حوزه در زمینه پیشگیری از وقوع جرم استفاده خواهد شد.

در پایان این مراسم از موسسات و گروه‌های تبلیغی برگزیده تقدیر شد.

انتهای پیام/78001/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول