اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر رئیس قوه قضائیه به گلستان ـ 34

جعفری: نامه‎های مردمی به رئیس قوه قضائیه جمع‎آوری می‎شود

خبرگزاری فارس: معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان گلستان از جمع‌آوری نامه‎های مردمی به رئیس قوه قضائیه خبر داد.

جعفری: نامه‎های مردمی به رئیس قوه قضائیه جمع‎آوری می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، احمد جعفری شامگاه چهارشنبه در حاشیه سفر دو روزه رئیس قوه قضائیه به استان گلستان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: در شش مسجد مرکز استان، صندوق جمع‎آوری نامه‎های مردمی تعبیه شده که مردم می‎توانند با مراجعه به مسجد جامع، مسجد گلشن، مسجدالرضا، مسجد آذربایجانی‎ها و مسجد جوادالائمه نسبت به درخواست و رسیدگی به مشکلات قضایی خود اقدام کنند.

پیش‌بینی صندوق‎های جمع‎آوری نامه‎های مردمی برای 7 شهرستان‎

وی در خصوص استقرار صندوق نامه‎های مردمی در شهرستان‎های مختلف گلستان متذکر شد: شهرهای گنبدکاووس، کلاله، آزادشهر، علی‎آبادکتول، بندرترکمن، کردکوی و آق‎قلا از جمله شهرستان‎هایی هستند که صندوق‎های جمع‎آوری نامه‎های مردمی در آن پیش‎بینی شده است.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه اطلاع‎رسانی لازم در این زمینه با مردم صورت گرفته است خاطرنشان کرد: مردم می‎توانند مسائل و مشکلات قضایی خود را در قالب نامه‎ای به مقامات بالا گزارش کنند تا رسیدگی لازم صورت بگیرد.

نامه‎های مردمی پس از جمع‎آوری در تهران بازگشایی خواهد شد

جعفری یادآور شد: نامه‎های مردمی پس از جمع‎آوری در تهران بازگشایی خواهد شد و پس از بررسی، دستورات مقتضی صادر می‎شود و جواب نامه‎ها نیز بستگی به تهران دارد و از اختیار استان خارج است.

سفر آیت‎الله آملی‌لاریجانی به استان گلستان دو روزه و با هدف بررسی مشکلات قضایی مردم و دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان است.

سفر رئیس قوه قضاییه به استان گلستان برای نخستین بار در طول 34 سال گذشته صورت گرفته است.

همزمان با این سفر، امشب، هنگام نماز مغرب و عشاء، پنج نفر از مسئولان عالی قضایی به نمایندگی از رئیس قوه قضائیه در مساجد گلشن، جامع، امام رضا (ع)، آذربایجانی‎ها و جوادالائمه (ع) گرگان حضور یافته و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شدند.  

علاوه بر این، یک هیئت هفت نفره متشکل از مسئولان عالی قضایی نیز به نمایندگی از آیت‎الله لاریجانی فردا با مردم شهرهای آزادشهر، آق‎قلا، بندرترکمن، کردکوی، کلاله، گنبدکاووس و علی‎آبادکتول دیدار می‎کنند.

انتهای پیام/2307/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول