اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان استانی

دانشگاه فرهنگیان زنجان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور رئیس مرکز برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش، امام جمعه زنجان و جمعی از مسئولان استانی دانشگاه فرهنگیان زنجان افتتاح شد.

دانشگاه فرهنگیان زنجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان شنبه‌شب در مراسم افتتاح دانشگاه فرهنگیان استان زنجان به بیان مطالبی در زمینه تربیت صحیح کودک در خانواده و در محیط مدرسه پرداخت.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی با اشاره به اینکه سه گروه مختلف در تربیت کودک دخیل بوده و نقش دارند، اضافه کرد: نخستین گروهی که تربیت دانش‌آموز برای آنها مهم و حیاتی است، پدر و مادر هستند.

وی گروه دوم در تربیت دانش‌آموز را دولت عنوان کرد و گفت: این ارگان نقش مهمی در تربیت دانش‌آموزان و نسل کودک و نوجوان جامعه دارد و به همین علت است که بیشترین لشگر حقوق‌بگیران نظام را وزارت آموزش و پرورش تشکیل می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان همچنین گروه سوم در تربیت دانش‌آموز را جامعه معلمان عنوان کرد و افزود: معلمان با توجه به رسالت مهمی که دارند، باید توجه بیشتری نسبت به این مسئولیت خطیر خود داشته باشند.

وی تصریح کرد: تربیت دانش‌آموز و کودک توسط سه گروه مذکور مهم نیست، نکته مهم این است که باید ببینیم، آیا این سه گروه از تربیت دانش‌آموز راضی هستند یا خیر و در صورت ناراضی بودن علل آن بررسی شود.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با مثبت ارزیابی کردن فعالیت دانشگاه فرهنگیان در کشور اضافه کرد: امید است دانشگاه فرهنگیان و آغاز به فعالیت این سازمان علمی نقش مهمی در تربیت نسل جوان داشته باشد و افرادی که در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، بتوانند به اهداف عالیه خود در امر تربیت صحیح نسل دانش‌آموز و نوجوان جامعه دست پیدا کنند.

لازم به ذکر است، در ادامه این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به معرفی دانشگاه فرهنگیان پرداخت و گفت: از اهداف مهم راه‌اندازی این دانشگاه ارتقای سطح آموزشی در استان است.

انتهای پیام/73005/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول