اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی خبر داد

2830 واحد روستایی تکاب مقاوم‌سازی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: دو هزار و 830 واحد مسکونی روستایی در تکاب مورد مقاوم‌سازی قرار گرفته‌اند.

2830 واحد روستایی تکاب مقاوم‌سازی شد

ایوب عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مقاوم‌سازی اماکن روستایی یکی از برنامه‌های دولت در سال‌های اخیر است.

وی با اشاره به نقش مقاوم‌سازی اماکن روستایی در بالا بردن مقاومت آن‌ها در برابر سوانح طبیعی، تصریح کرد: مقاوم‌سازی اماکن مسکونی روستایی در تمام روستاهای این استان مورد توجه و تاکید است.

عزیزی با بیان اینکه طرح مقاوم سازی اماکن روستایی از سال 84 تا کنون به صورت مرتب پیگیری می‌شود، اعلام کرد: از هفت هزار واحد مسکونی روستایی در تکاب شاهد مقاوم‌سازی دو هزار و 830 واحد هستیم.

وی با بیان اینکه مقاوم‌سازی مابقی اماکن روستایی نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: برای مقاوم‌سازی این واحدها تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: متقاضیانی که در تلاش برای نوسازی واحدهای مسکونی روستایی خود هستند می‌توانند از تسهیلات نوسازی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول