اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مدیریت بحران فرمانداری نیشابور:

برف بیشتر راه‌های روستایی نیشابور را مسدود کرد

خبرگزاری فارس: دبیر مدیریت بحران فرمانداری نیشابور گفت: اکثر راه‌های روستایی این شهرستان به خاطر بارش سنگین برف، مسدود است.

برف بیشتر راه‌های روستایی نیشابور را مسدود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، ناصر عرب‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسیرهای اصلی نیشابور باز بوده و تردد در مسیرهای کوهستانی فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی افزود: نیروهای امدادی موفق شدند در مسیرهای شهرستان نیشابور بالغ بر 40 خودرو را تا این لحظه که در میان برف و کولاک مانده بودند، آزاد کرده و آنها را در اماکن اسکان اضطراری چون مساجد و مجتمع‌های آموزشی شبانه‌روزی اسکان دهند.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران فرمانداری نیشابور از مردم درخواست کرد حداقل نسبت به برف‌روبی پشت بام و معابر مقابل منزل خود اقدام کرده و درخت‌های منزل و پیرامون منزل را بتکانند تا از سرخوردگی مردم در معابر و سرمازدگی درختان خودداری شود.

عرب‌پور ارتفاع متوسط بارش برف در شهرستان نیشابور را 37 سانتی‌‌متر و حجم متوسط بارندگی را 52 میلی‌متر اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: همشهریان با عایق‌بندی محل کنتور و لوله‌های آب منزل یا محل کار توسط پشم شیشه یا پارچه ضخیم از یخ‌زدگی، ترکیدگی و از هزینه‌های اضافی پیشگیری کنند.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران فرمانداری نیشابور از واژگونی و قطع هزار اصله درخت در سطح این شهرستان بر اثر بارش سنگین برف خبر داد.

عرب‌پور یادآور شد: برخی از این درختان بر روی ستون‌های تیر برق و یا ترانس‌ها سقوط کرده‌اند که موجب قطع دائمی و یا مقطعی در خیلی از نقاط شهری شدند.

وی اظهار کرد: قطعی برق نیز سبب تعطیلی امور اداری در تعدادی از شعب بانکی یا برخی ادارات شد.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران فرمانداری نیشابور با اشاره به طولانی بودن قطعی برق در میان‌جلگه، گفت: پرسنل اداره برق برای برطرف کردن مشکلات تلاش می‌کنند ولی خسارات زیاد و پراکنده وارده، ارائه خدمات را کند کرده است.

انتهای پیام/70002/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول