اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل امور روستایی استانداری تهران

مسائل و مشکلات روستاییان فیروزکوه بررسی شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور فرماندار فیروزکوه، مدیرکل امور روستایی استانداری تهران و شماری از مسئولان، مسائل و مشکلات روستاهای فیروزکوه بررسی شد.

مسائل و مشکلات روستاییان فیروزکوه بررسی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، پیش از ظهر امروز در پایان همایش بزرگ شوراهای اسلامی و دهیاران فیروزکوه در سالن آمفی‏تئاتر شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، ابوالقاسم مهری فرماندار فیروزکوه با بیان اینکه فلسفه وجودی این جلسه، صحبت از مسائل و مشکلات در حضور مدیرکل امور روستایی استانداری تهران و دستیابی به نتیجه و بازدهی لازم است، نمایندگان شوراهای اسلامی را به حضور در پشت تریبون دعوت کرد.

احداث دهیاری، عدم همکاری اداره راه و شهرسازی در گازرسانی و نصب دکل تلویزیونی در روستای فرح‏آباد، افزایش بافت روستای کمند، گازرسانی و اجرای طرح هادی در روستای حصاربن، احداث استخر یا آب‏بند در روستای مهن به منظور جلوگیری از پرت آب و کمک‏رسانی به حادثه‏دیدگان سیل تیر ماه روستای طرود در این مراسم از سوی اعضای شوراهای اسلامی شهرستان فیروزکوه مورد تاکید قرار گرفت.

همچنین تکمیل دیوار ساحلی، اجرای طرح هادی و آلودگی آب روستای مهاباد، عدم احداث دوربرگردان‏های روستای امیریه و روبه‏روی بیمارستان نیز در این نشست مطرح شد.

در ادامه، مشکلات اهالی روستای کتالان فیروزکوه با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان در واگذاری مراتع شورایی به کارخانجات سیمان و آهک، از دیگر مسائل مطرح شده در این همایش بود.

انتهای پیام/2568/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول