اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ترویج فرهنگ اقامه نماز

بنیاد مسکن فارس برتر شناخته شد

خبرگزاری فارس: بنیاد مسکن فارس موفق به کسب رتبه برتر هیئت داوران ستاد اقامه نماز بین دستگاه‌های اجرایی استان شد.

بنیاد مسکن فارس برتر شناخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، قائم‌قام ستاد اقامه نماز استان فارس در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه ترویج فرهنگ اقامه نماز باید از اولویت‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد، اظهار کرد: 18 اداره کل از بین 54 اداره به عنوان دستگاه برتر فارس در ترویج فرهنگ نماز شناخته شده‌اند که از جمله آن ها می‌توان به فعالیت‌های ترویجی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اشاره کرد.

به گفته حجت‌الاسلام علی سقاچی این نتایج حاصل بازدید نمایندگان ستاد اقامه نماز از ادارات استان و برآورد میزان مشارکت و جدیت آنان در بحث ترویج فرهنگ نماز بوده که با همراهی مدیران کل این دستگاه‌ها تحقق یافته است.

در جلسه شورای اداری استان فارس با صدور حکم مشترکی به امضای آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و همچنین حسین صادق عابدین استاندار این استان از تلاش‌های سید‌علی نقی لقمانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس به خاطر توسعه و ترویج فرهنگ نماز تقدیر شد.

این نتایج بر‌اساس بررسی هیئت داوران ستاد اقامه نماز فارس که در اجرای شیوه‌نامه اجرایی در زمینه توسعه فرهنگ نماز در دستگاه‌های اجرایی استان در سال 1390 تنظیم شده، به دست آمده است.

انتهای پیام/2448/ز/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول