اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قهرمانی تیم اصفهان

مسابقات سوارکاری کشور در سیرجان پایان یافت

خبرگزاری فارس: مسابقات قهرمانی سوارکاری کشور با قهرمانی تیم اصفهان به کار خود پایان داد.

مسابقات سوارکاری کشور در سیرجان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، مسابقات قهرمانی سوارکاری کشور در باشگاه اسب‌سواری شریف در منطقه ایزدآباد سیرجان برگزار شد؛ در این دوره از مسابقات 43 سوارکار در قالب تیمی و انفرادی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

سوارکاران در این مسابقات از استان‌های اصفهان، همدان و تیم سمنگان سیرجان شرکت کردند که در رده‌های قهرمانی استقامت 100 کیلومتر، قهرمانی 60 کیلومتر جوانان، قهرمانی 60 کیلومتر منطقه‌ای و 40 کیلومتر استانی به رقابت پرداختند.

در رده بزرگسالان رحیم مرادنژاد با اسب ژاندارک از اصفهان قهرمان شد و علی مرادنژاد با اسب یورش از اصفهان دوم و بهنام کرمی با اسب فولاد در این گروه سوم شدند.

در قهرمانی زیر 18 سال، یارمان محمدی با اسب رئوس از اصفهان اول شد، مهدی جمالی با اسب کرند از اصفهان به مقام دوم رسید و سروش نیک‌نژاد با اسب باران مقام سوم را کسب کرد.

در قهرمانی کشوری این مسابقات در مجموع و بخش تیمی، اصفهان قهرمان شد، سمنگان سیرجان عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و الوند هگمتانه همدان سوم شد.

همچنین در 60 کیلومتر بزرگسالان استان کرمان که همراه این مسابقات بود، نعمت‌الله کریمی با اسب کیوان از زیدآباد سیرجان اول شد، نعمت‌الله جعفری‌یزدی با اسب حلیم از کرمان و حجت‌الله پوریادگاری با اسب سمندر از رفسنجان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

ملیحه جیران‌شریف بانوی سوارکار در این مسابقات در مسافت 100 کیلومتر موفق به حضور در مسابقات کشوری آینده شد و با این مسابقات به لیگ مسابقات کشوری راه یافت.

انتهای پیام/80015/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول