اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم:

نسل جدید گلبال قم وارد عرصه قهرمانی می‌شوند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم از ورود نسل جدید گلبال قم به عرصه قهرمانی خبر داد.

نسل جدید گلبال قم وارد عرصه قهرمانی می‌شوند

علیرضا کهندانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: بیش از یک دهه است که گلبال قم در مسابقات مختلف داخلی و برون مرزی حضور بسیار موفقی دارد و توانسته است در عرصه بین المللی نیز بدرخشد و در لیگ قهرمان کشور شود.

وی ادامه داد: گلبال قم با سابقه قهرمانی کشور، قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور و کسب عنوان در مسابقات بین المللی ایتالیا و مالزی اکنون جزو استان‌های مطرح کشور به‌شمار می رود و سابقه زیادی در این رشته ورزشی دارد.

دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم عنوان داشت: با این حال نیاز است که نسل جدیدی وارد گلبال قم شده و یک بار دیگر با انگیزه و همت بالا تلاش خود را برای تکرار این موفقیت‌ها در میادین داخلی و برون مرزی آغاز کنیم.

وی یاد آور شد: امسال در مسابقات لیگ برتر گلبال مردان باشگاه‌های کشور حضور نسبتا خوبی داشتیم و با حداقل اختلاف نسبت به تیم‌های بالاتر از خود در مکان چهارم جدول رده بندی قرار گرفتیم اما این جایگاه برای ما راضی کننده نیست و باید در دوره‌های بعد با توان بیشتر به مصاف حریفان برویم.

کهندانی در ادامه از حضور یک گلبالیست قمی در ترکیب تیم ملی گلبال جوانان کشورمان خبر داد و افزود: کادر فنی تیم ملی گلبال رده‌های سنی پایه از 25 بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت به عمل آورده است که در بین دعوت شده نام یک گلبالیست قمی نیز به چشم می‌خورد.

وی یاد آور شد: بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی گلبال نوجوانان و جوانان از سوی کادر فنی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان از استان‌های مختلف هستند و در مدت زمان اردو تمرینات آماده سازی را برای پشتوانه سازی تیم‌های ملی امید و بزرگسالان برگزار می‌کنند.

دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم ابراز داشت: در رده سنی جوانان این اردو 12 بازیکن به تیم ملی دعوت شده‌اند و بازیکنان از استان‌های کردستان، تهران، همدان، آذربایجان شرقی، کرمان، البرز، قم و یزد به اردو آمده‌اند که از قم نیز مرتضی باقری در این اردو حضور دارد.

انتهای پیام/78002/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول