اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پایانی لیگ برتر والیبال بانوان/

خیز گیتی‌پسند برای دومین قهرمانی

خبرگزاری فارس: تیم والیبال گیتی‌پسند در یک قدمی عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال قرار گرفته و می‌تواند با پیروزی برابر گاز خوزستان، برای دومین سال متوالی قهرمانی لیگ را به خود اختصاص دهد.

خیز گیتی‌پسند برای دومین قهرمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته پایانی لیگ برتر والیبال بانوان فردا با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف برگزار شده و تکلیف قهرمان لیگ مشخص می‌شود.

تیم گیتی‌پسند برای قطعی شدن عنوان قهرمانی به دیدار تیم رده دومی گاز تهران می‌رود و نتیجه به دست آمده در این بازی تعیین کننده قهرمان لیگ است.

شاگردان راحله آرا که فصل گذشته قهرمانی را به دست آوردند، برای رسیدن به این منظور باید برابر گاز به پیروزی برسند و در صورت شکست سه برد نیز می‌تواند امیدوار به قهرمانی باشند.

تیم گاز تهران که فصل گذشته نیز رقیب اصلی تیم گیتی‌پسند برای رسیدن به قهرمانی بود، در این فصل رقابت تنگاتنگی را با این تیم دارد.

تیم ذوب‌آهن نیز که با شرایط خاصی در لیگ حضور یافت، از چند هفته قبل از کورس قهرمانی خارج شد تا برای رتبه‌های دیگر مبارزه کند.

به گزارش فارس، برنامه بازی‌ها به شرح زیر است:

گیتی‌پسند - گاز، ساعت 14

میزان خراسان - ذوب‌آهن، ساعت 15

ستاره‌های پارس - متین ورامین، ساعت15

*شکرانی: در اوج به سر می‌بریم

سرپرست تیم والیبال بانوان گیتی‌پسند گفت: قهرمانی لیگ برتر حق گیتی‌پسند است زیرا که این تیم هم اکنون در اوج آمادگی قرار دارد.

سلیمه سادات شکرانی با بیان اینکه تیم گیتی‌پسند هم اکنون در اوج آمادگی به سر می‌برد، اظهار کرد: قدرت گیتی‌پسند و گاز تهران برابر است اما با ارائه یک بازی مقتدرانه نشان می‌دهیم که قهرمانی لیگ برتر حق گیتی‌پسند است.

وی با اشاره به اینکه این فصل تیم جوان‌تری راهی مسابقات لیگ کردیم، تأکید کرد: با حمایت‌های باشگاه و تلاش کادر فنی و بازیکنان همچنان مدعی نخست کسب عنوان قهرمانی هستیم، در نیم فصل نخست نیز تیم گاز تهران را در خانه خودش شکست دادیم اما این دلیل نمی‌شود در اصفهان این تیم را دست کم بگیریم.

سرپرست تیم والیبال بانوان گیتی‌پسند افزود: شرایط جدول به نحوی است که حتی اگر با نتیجه 3 بر 2 هم شکست بخوریم قهرمان می‌شویم.

انتهای پیام/63006/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول