اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت وزنه‌برداری قم:

4 تیم برای قهرمانی در لیگ وزنه‌برداری قم به روی سکو می‌روند

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت وزنه‌برداری استان قم گفت: چهار مدعی برای کسب عنوان قهرمانی پیکارهای لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های استان قم به روی سکو می‌روند.

4 تیم برای قهرمانی در لیگ وزنه‌برداری قم به روی سکو می‌روند

محمدحسین شجاع‌فرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: برگزاری نخستین دوره مسابقات لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های استان قم تجربه بسیار خوب و ارزنده‌ای برای مجموعه هیئت و همچنین وزنه‌برداران توانمند قم بود.

وی ابراز کرد: برگزاری مطلوب، مشارکت بسیار خوب تیم‌ها، حضور با انگیزه وزنه‌برداران، هماهنگی مطلوب و همچنین کیفیت بالای رقابت‌ها همگی عواملی مهمی هستند که دست به دست هم دادند تا امسال نخستین دوره لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های قم را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

سرپرست هیئت وزنه‌برداری استان قم بیان داشت: هم ما و هم عوامل تیم‌ها و باشگاه‌های فعال وزنه‌برداری قم دلگرمی بسیار زیادی برای برگزاری منظم رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری استان قم در سال آینده و سال‌های آتی پیدا کردیم.

وی یادآور شد: این اتفاق منجر به این خواهد شد که وزنه‌برداری قم را همچون سال‌های گذشته در عرصه رقابت‌های مختلف اعم از لیگ، قهرمانی کشور و همچنین میادین برون مرزی وزنه‌برداری به جایگاه بسیار خوبی برسانیم.

شجاع‌فرد تصریح کرد: نتیجه برگزاری منظم و با برنامه رقابت‌های استانی شامل لیگ و قهرمانی استان منجر به افزایش آمادگی وزنه‌برداران قمی برای حضور در رقابت‌های کشور شده و نتیجه آن را در موفقیت‌های ارزنده‌ای که وزنه‌برداران قم در مسابقات قهرمانی کشور به دست آوردند، به وضوح دیدیم.

وی در ادامه به نحوه و کیفیت برگزاری پیکارهای نخستین دوره لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های استان قم اشاره کرد و افزود: این رقابت‌ها امسال با شرکت چهار باشگاه فعال و پویای وزنه‌برداری قم تجربه خوبی برای هیئت بر جای گذاشت تا در دوره‌های بعدی با کیفیت بهتر لیگ استانی را برگزار کنیم.

سرپرست هیئت وزنه‌برداری استان قم تصریح کرد: امسال مسابقات لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های قم را در چهار مرحله برای نیمه دوم سال برنامه‌ریزی کردیم که تاکنون سه مرحله آن با موفقیت برگزار شده و مرحله پایانی جدال تیم‌های مدعی برای کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: از عصر امروز تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی یعنی باشگاه‌های شهید رواقی، شهید پیام، شهید حیدریان و شهید بیطرفان در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی نخستین دوره پیکارهای لیگ وزنه‌برداری استان قم در سالن وزنه‌برداری شهید رواقی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با یکدیگر مسابقه می‌دهند تا قهرمان این مسابقات مشخص شود.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول