اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس موتورسواری و اتومبیلرانی همدان:

کراس‌سواران همدانی راهی مسابقات قهرمانی کشور شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان از اعزام تیم موتور کراس همدان به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

کراس‌سواران همدانی راهی مسابقات قهرمانی کشور شدند

محمدامین روحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی کشور رشته موتور کراس با حضور تیم‌ها و موتورسواران سراسر کشور در رده سنی نوجوانان و بزرگسالان به مدت سه روز به میزبانی شهرکرد برگزار می‌شود.

وی افزود: نفرات برتر استان، در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان بعد از انجام مسابقات انتخابی که در پیست موتورسواری ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مفتح همدان برگزار شد، به مسابقات قهرمانی کشور راه یافتند.

رئیس موتورسواری و اتومبیلرانی همدان اضافه کرد: محمد خدادادی در کلاس 85 سی‌سی و در رده سنی نوجوانان، افشین سیروس، محمد کشاورز و سید مجتبی حسنی در کلاس 250 سی‌سی، مهدی جواهری، علی یوسفی و امین قنبری در کلاس 450 سی‌سی تیم منتخب استان همدان را تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: مربیگری این تیم بر عهده مصطفی پیردهقان بوده و سرپرستی تیم همدان را نیز علی سیروس عهده‌دار است.

روحی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه تقویم ورزشی سال 91 هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی همدان تدوین شده یا خیر، یادآور شد: با توجه به اینکه حمیدرضا مهرعلی به عنوان سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی منصوب شده و در جلسه‌ای که رؤسای هیئت‌های سراسر کشور در اواخر اسفند در تهران با مسئولان فدراسیون دارند، برنامه‌های سال آتی و تقویم ورزشی فدراسیون بررسی و اعلام خواهد شد که به تبع آن برنامه‌های استان برنامه‌ریزی می‌شود.

وی در پایان متذکر شد: با توجه به استقبال بانوان و آقایان از رشته پرهیجان اتومبیل‌رانی در استان همدان، امیدواریم با انجام برنامه‌ها و مسابقات نسبت به جذب علاقه‌مندان به این رشته شرایط لازم را فراهم کنیم.

انتهای پیام/89020/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول