اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

حفاری‌های شرکت آب و فاضلاب مردم شوشتر را به ستوه آورده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: حفاری‌های شرکت آب و فاضلاب مردم شوشتر را به ستوه آورده و مشکلات مردم را چندین برابر کرده است.

حفاری‌های شرکت آب و فاضلاب مردم شوشتر را به ستوه آورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: حفاری‌های شرکت آب و فاضلاب برای اجرای طرح جامع فاضلاب مردم را در این شهرستان به ستوه آورده است.

وی با اشاره به اینکه بارها درباره مشکلات فاضلاب در سطح شهرستان شوشتر به مسئولان تذکر داده‌ام، خاطر نشان کرد: بارها اعلام کرده‌ام که مشکلات مردم را کاهش دهید ولی کسی به این تذکرات توجه نمی‌کند.

سلیمانی خاطر نشان کرد: دو الی سه بار با مسئولان شرکت آب و فاضلاب با لحنی ملایم صحبت کردم و تذکر دادم و مسائل را تشریح کردم و حتی چند بار درباره این معضلات در خطبه‌های نمازجمعه تذکر دادم ولی توجهی به این مشکلات نمی‌شود.

امام جمعه شوشتر تاکید کرد: چرا برای مشکلات مردم تلاش نمی‌کنید و اگر نیز در این مسیر معضلی وجود دارد به مردم بگویید تا ما هم قانع شویم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر خاطرنشان کرد: چرا در برخی از مناطق شوشتر که بیش از 30 روز از اجرای پروژه شرکت آب و فاضلاب می‌گذرد هنوز اقدامی برای آسفالت معابر انجام نشده است و این خود برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده است.

سلیمانی تاکید کرد: برخی از مسئولان مسائل را مانند مغازه شخصی فرض کرده‌اند هرگاه بخواهند کار می‌کنند و هرگاه نیز نخواهند دست از کار می‌کشند و این اصلا قابل قبول نیست.

وی افزود: در شرایط کنونی در آستانه نوروز هستیم و بهتر است تا در اسرع وقت این مشکلات برطرف شود و معابر شهر شوشتر آسفالت شوند.

*صدا و سیما تا رسیدن به نقطه ایده‌آل راه زیادی دارد

امام جمعه شوشتر اظهار کرد: در اجلاس خبرگان که روز گذشته برگزار شد، رئیس سازمان صدا و سیما حضور یافته و مسائل مختلف در این حوزه بررسی شده است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: باید بدانیم که در شرایط کنونی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تلاش زیادی برای کیفی سازی برنامه‌ها انجام داده است ولی تا رسیدن به نقطه ایده‌آل فاصله زیادی وجود دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر تاکید کرد: مطمئنا مشکلات این حوزه از دید خبرگان رهبری دور نمانده است و تذکرات لازم در این باره داده شده است.

*حل مشکلات اقتصادی مردم در اولویت باشد

امام جمعه شوشتر اظهار کرد: مشکلات اقتصادی مردم باید در اولویت قرار گیرد و خبرگان رهبری نیز بر این مسئله در اجلاس روز گذشته خود تاکید کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در این باره اظهارات و رهنمون‌های زیادی داشته است و در جمع خبرگان رهبری اعلام کردند که برخی از مشکلات کنونی از خارج است و بخشی دیگر داخلی است که برای رفع این مشکلات می‌توان اقداماتی را در دستور کار قرار داد و مشکلات را برطرف کرد.

سلیمانی تاکید کرد: مشکلات داخلی بر اساس سوء مدیریت به وجود آمده است که باید در اسرع وقت برای رفع آن‌ها اقدام کرد تا مقداری از مشکلات مردم کاسته شود.

وی افزود: ملت ایران برای انقلاب اسلامی از همه چیز خود می‌گذرند ولی مسئولان نباید به این دلیل از رفع مشکلات غافل باشند و این نکته را نباید فراموش کنند.

*مواظب فتنه‌ها باشیم

امام جمعه شوشتر اظهار کرد: باید مواظب فتنه‌های جدید بود و در این باره باید با هوشیاری زیادی به رصد مسائل روز پرداخت و در این باره باید از همه توان خود استفاده کرد.

سلیمانی خاطر نشان کرد: نخبگان و تاثیرگذاران در انتخابات باید بسیار هوشمندانه عمل کنند و در این باره باید مواظب فتنه‌ها و فتنه‌گران بود.

انتهای پیام/72006/ر40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول